2014-01-09, 20:25
Medlem
Den siffra du får fram i din så kallade undersökning kommer naturligtvis att vara helt meningslös. Om du vill göra en riktig statistisk undersökning med ett korrekt urval så föreslår jag att du går en grundkurs först (till och med på gymnasienivå skulle vara en klar förbättring) då du verkar helt vilse i pannkakan just nu.
Citera
2014-01-10, 09:34
Medlem
Njuter och njuter... Men blir min partner glad av det så why not?
Citera
2014-01-11, 17:25
Bannlyst
förtillfället gillar 66% av alla tjejer att bli dominerade i sängen! om någon undrar så har jag frågeställningen på andra forum också som jag summerar!
Citera
2014-01-16, 10:12
Medlem
Piscines avatar
Alla tjejer, nej. Jag? Ibland. Men jag gillar även att använda, förnedra och skada killar, så jag kanske inte platsar i din statistik.

Att det skulle vara någon naturlag är skitsnack.
Citera
2014-01-16, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piscine
Alla tjejer, nej. Jag? Ibland. Men jag gillar även att använda, förnedra och skada killar, så jag kanske inte platsar i din statistik.

Att det skulle vara någon naturlag är skitsnack.
njaa där har du fel!! det är möjligt att i framtiden om evolutionen drar år det hållet att kvinnor blir mer dominerande i det sexuella samanghanget så att säga, då har ju naturen sin egen gång som den alltid har tagit! men just i dagsdato så finns det en gen i kvinnans hjärna ( i lustcentrum) som verkar ha en stor betydelse i kvinnors sett i sexuella samanghang att vilja bli dominerade, och nu menar inte jag alla, jag vet och så är det med det mesta att det finns undantag, men generellt så pekar det starkt åt det hållet!
Citera
2014-01-19, 05:58
Medlem
Paramours avatar
O ja! Hårt, snuskigt. Bli dragen i håret, nerslängd i sängen/upptryckt mot väggen. Få kläderna avslitna. Massa dirty talk. Kallad för hans lilla slyna/hora. En karl som tar "befälet". Underbart! Eller bara vara ute på stan och bli indragen i en provhytt t.ex och beordrad att gå ner och suga.
Men mycket härligt att dominera också.
För mig är det viktigt att det är spontant och varierat!
Citera
2014-01-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paramour
O ja! Hårt, snuskigt. Bli dragen i håret, nerslängd i sängen/upptryckt mot väggen. Få kläderna avslitna. Massa dirty talk. Kallad för hans lilla slyna/hora. En karl som tar "befälet". Underbart! Eller bara vara ute på stan och bli indragen i en provhytt t.ex och beordrad att gå ner och suga.

Kunde inte sagt det bättre själv
Citera
2014-01-20, 09:02
Medlem
Softices avatar
Man får ju inte utgå från att alla gillar samma sak, för vi är alla individer med olika smak och tycke.

Om TS nu söker en tjej som gillar smisk och hårdare tag så ska han nog vara tydlig med det från början när man pratar sex

Lycka till.
Citera
2014-01-20, 09:08
Medlem
Lazyboness avatar
Självklart gillar alla olika saker men det går ju ändå att generalisera. Om jag utgår från vad tjejer skriver på nätet, vad mina kvinnliga vänner säger och mina egna sexuella erfarenheter så är det mycket vanligare att tjejer är undergivna (i varierande grad) än att de är dominanta.
Citera
2014-01-20, 15:35
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paramour

Exakt det där vill jag ha!
Citera
2014-01-20, 17:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittygirl94
Njuter och njuter... Men blir min partner glad av det så why not?

Varför ska du gå med på något som du inte gillar?

Varför skulle alla tjejer/kvinnor gilla samma sak som fråga till ts.

Ska jag svara personligen. Jag gillar att bli fasthållen och att bli knullad lite hårdare, lite lätt bondagesex alltså. Både jag oh min kille gillar det.
Citera
2014-01-20, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lazybones
Självklart gillar alla olika saker men det går ju ändå att generalisera. Om jag utgår från vad tjejer skriver på nätet, vad mina kvinnliga vänner säger och mina egna sexuella erfarenheter så är det mycket vanligare att tjejer är undergivna (i varierande grad) än att de är dominanta.
precis det pekar min undersökning på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in