2013-12-09, 14:13
Jag tänkte göra ett "akutrör", en blandning av olika substanser i en vattenlösning, i ett provrör med kork. Det hela ska bli ett rör som man kan dricka o som man snabbt somnar av. Man vet aldrig när man behöver somna akut...

Jag tänkte börja med lite mediciner som jag har utskrivet, o då;
200 mg (5 ml) Theralen (alimemazin)
10 mg Iktorivil (clonazepam)
30 mg Imovane (zopiklon)
20 mg Haldol (haloperidol)

Men nu undrar jag om man kan förvara dessa ämnen en längre tid tillsammans? Eller är det nått av ämnena som förstör nått annat?
Citera
2013-12-30, 17:41
Testar senare ikväll en variant av detta, då jag måste försäkra mig om att sova inatt, har blandat;
> 200 mg Theralen
20 mg Haldol
12 mg Iktorivil
15 mg Imovane

Rapporterar i morgon hur lång tid innan jag somnade o hur länge jag sov.

EDIT: Behövdes inget vatten, då Theralen-lösningen tog mest plats.
Citera
2013-12-30, 18:04
Medlem
GaiNs avatar
Det ska vara lugnt. Jag skulle nog ha skippat Theralen, dock. Vet inte om citronsyran i den kan ha någon negativ effekt.

Skulle jag göra en sådan lösning skulle jag nog använt Natriumklorid eller renat vatten istället.

Iktorivil, Imovane och Haldol tillsammans är ingenting som blir förstört av varandra.

Det var en jävla lösning du har blandat ihop måste jag säga, du lär tvärdäcka!

Må väl
GaiN
Citera
2013-12-30, 18:09
Ok, tack, GaiN. Blandade allt i ett provrör, o tänkte dricka det efter jag ätit kvällsmat. Dvs. om nån timme. Bild på röret:

http://oi41.tinypic.com/2s7g846.jpg
Citera
2013-12-30, 18:38
Medlem
Totalt meningslöst att slösa sådär mycket ikto i röret då det tar så lång tid att peaka att du redan somnat av imovanen. Var lite sparsam och kör på 30mg imovane och vill du ha lite ikto för längre kvalitativ sömn så ha i 2mg.

Vatten är värdelöst att förvara det längre tid i också.
Citera
2013-12-31, 12:51
Funkade bra, somnade efter ca en timme, o sov i 14 timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in