Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Jag brukar gilla o testa saker, eftersom du inte får några svar så varför inte bli den första som testar? Krossa ett par o så antingen snortar du det med tjack lr så bombar du...återkom o berätta hur det var
O kom ihåg:Whatever happens-dont panic
Till min förvåning massa svar på tråden när jag rinner ner i datastolen, härjad efter en skräckfylld natt & morgon.
Snortade lite av Nocten, men det kändes lite döfött-och jag började känna att jag snarar förstörde tjacket, vilket är onödigt, såg någon som pratade om att det ibara funkade oralt. Vilket jag kan skriva under på nu: Tog 3 stycken, fast ett ganska bra tag efter den sista linan tjack.(tuggade i mig dem- spydde nästan)
- (3*10mg)
Började väll vid 01:30 tiden i natt.
Lite lugnare dock ,att det tots allt inte är spöken, andar i lägenhet som drar mattorna fram och tillbaka, eller någon som ligger under parketten och simulerar vågmaskin- Hela jäkla golvet reste sig, just som jag satt och undersökte en av alldeles för många mattor i den här lgh, tornade den upp sig likt en tsunami (well, kanske inte riktigt, men hur ofta har man vågor i vardagsrumet?) Tyckte att det var märkligt att mina skor satt fast i vågen men fann i det läget ingen större mening att ifrågasätta hur ologiskt det var då jag faktiskt hade en parkettvåg framför mig som verkade vilja sluka mig i vilken stund som helst.
Hitta naturliga anledningar överhuvudtaget, i detta otäcka substitut till en pskykotisk skräckfilm kändes dödfött. Började sen nojja över att jag fastnat i nån haliicpsykos, men det har redan avtagit lite, trots att mattorna, sladdar, you name it, alla börjar röra de på sig, vagt, när jag tittar på dem något ögonblick för länge. Någon som har nån idé om hur länge det här sitter i ?