• 1
  • 2
2005-07-18, 15:08
Medlem
Joaquimz82s avatar
Tja, fick en idé om att försöka kombinera stillisarna med tjack- eftersom jag har en panisk rädsla inför att svälja tabletter och spyr när jag tuggar dem så funderade jag på att hacka dem och snorta ihop med tjacket- någon som gjort det? eller vet om det överhuvudtaget funkar att snorta Stilnoct? -

Hur är mixen stilnoct, tjack i övrigt? -
Citera
2005-07-18, 16:15
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joaquimz82
Tja, fick en idé om att försöka kombinera stillisarna med tjack- eftersom jag har en panisk rädsla inför att svälja tabletter och spyr när jag tuggar dem så funderade jag på att hacka dem och snorta ihop med tjacket- någon som gjort det? eller vet om det överhuvudtaget funkar att snorta Stilnoct? -

Hur är mixen stilnoct, tjack i övrigt? -

Inte så smart o starta nya ämnen överallt med samma innehåll...

Håll dig till din orginaltråd:http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=227262
Citera
2005-07-18, 17:55
Medlem
Joaquimz82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Inte så smart o starta nya ämnen överallt med samma innehåll...

Håll dig till din orginaltråd:http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=227262

Nu var det ju faktiskt så att jag inte fick några svar i Centralstimulantia varpå jag prövade denna tråd också eftersom jag var & är angelägen. Når man fler folk så ökar ju sannolikheten att man får ett heltäckande svar.
Dessutom passar Stilnoct vinkeln in under kategorin, så no harm done, egentligen.
Rent principiellt håller jag dock med dig, men vem orkar bli agiterad? Mr "whatever happens, Dont panic"-
Citera
2005-07-18, 21:15
Medlem
Porrpojkes avatar
Jag brukar gilla o testa saker, eftersom du inte får några svar så varför inte bli den första som testar? Krossa ett par o så antingen snortar du det med tjack lr så bombar du...återkom o berätta hur det var

O kom ihåg:Whatever happens-dont panic
Citera
2005-07-18, 21:33
Medlem
Unbalanceds avatar
Jag har ingen personlig erfarenhet men jag kan berätta om en bekant till mig
som knaprade i sig ett gäng Noct när han var på tjack.

Han hade varit på tjacket ett tag så han var redan lite yr innan,
jag vet inte hur han fick för sig att knapra stilnoct men han gjorde det iaf.
Han tog väll enbart 15-30mg oralt, tiden gick och tillslut såg han väggarna
andas och golvet guppa, gräsmattan rörde sig på ett udda sätt.
Och dom mest bizzara tankar bland annat att hans hus var en båt!

Det var djävligt obehagligt sa han iaf för han kunde ju inte somna för
han var så påtänd så det stadiet han befann sig i fortsatte i ett bra tag
tills han somnade flera timmar efteråt .

Jag skulle själv aldrig blanda på det sättet, det är en sak att ta när
man kommer ner för att kunna somna men att ta när man är som värst
påtänd låter inget vidare i mina öron...
Citera
2005-07-18, 22:17
Medlem
Zoxs avatar
1. Det finns ingen vinning i att snorta noct/zop alls, de är potenta vid oralt bruk.

2. Kombin kan som sagt slå lite hur som helst, vet att tjack+zop gav en polare skakningar och balansen slogs ut helt. Tjack är tjack, varför blanda in benzo-släktingar om det inte är i at-syfte?
Citera
2005-07-19, 11:46
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zox
Tjack är tjack, varför blanda in benzo-släktingar om det inte är i at-syfte?

Håller till fullo med...
Citera
2005-07-20, 02:19
Medlem
cpåkes avatar
jag gick på tjack och ville somna,, så jag käka 40 mg stillar. men kände inte av dom ett skit, bara tjacket.
jag blir jäkligt skruvad på 4 mg stillar annars
Citera
2005-07-20, 04:22
Medlem
Nemesis1s avatar
Tjack för ju inte med sig den mest aptitliga smaken då det droppar ner i halsen, men att lägga med Stilnoct i blandningen får nog tjacket att smaka som godis i jämförelse... Vad ruset beträffar så kommer det antagligen börja med att du känner dig tjackad, sen får skum i huvudet och sen black out... Efter att du kommit ut ur det stora svarta är du fortfarande tjackad men märker att det gått några timmar och att du proppat i dig en massa andra piller, plundrat barskåpet, möblerat om lägenheten, ringt upp en massa folk, strippat i din webcam, etc etc...
Citera
2005-07-20, 08:25
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Efter att du kommit ut ur det stora svarta är du fortfarande tjackad men märker att det gått några timmar och att du proppat i dig en massa andra piller, plundrat barskåpet, möblerat om lägenheten, ringt upp en massa folk, strippat i din webcam, etc etc...

Hehe...har jag aldrig varit med om
Citera
2005-07-20, 15:14
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tjack för ju inte med sig den mest aptitliga smaken då det droppar ner i halsen, men att lägga med Stilnoct i blandningen får nog tjacket att smaka som godis i jämförelse... Vad ruset beträffar så kommer det antagligen börja med att du känner dig tjackad, sen får skum i huvudet och sen black out... Efter att du kommit ut ur det stora svarta är du fortfarande tjackad men märker att det gått några timmar och att du proppat i dig en massa andra piller, plundrat barskåpet, möblerat om lägenheten, ringt upp en massa folk, strippat i din webcam, etc etc...

Du kan konsten att beskriva med inlevelse!!

Håller med helt, och tycker att det bara är ett slöseri med tjacket. Och jävligt dumt. Mycket som sker under bkackouten är ju som sagt inte det bästa för framtiden, kanske blir det en lysande idé att pinka in i grannens brivinkast och sedan varför inte klunka lite bensin
Citera
2005-07-21, 09:27
Medlem
Joaquimz82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Jag brukar gilla o testa saker, eftersom du inte får några svar så varför inte bli den första som testar? Krossa ett par o så antingen snortar du det med tjack lr så bombar du...återkom o berätta hur det var

O kom ihåg:Whatever happens-dont panic

Till min förvåning massa svar på tråden när jag rinner ner i datastolen, härjad efter en skräckfylld natt & morgon.
Snortade lite av Nocten, men det kändes lite döfött-och jag började känna att jag snarar förstörde tjacket, vilket är onödigt, såg någon som pratade om att det ibara funkade oralt. Vilket jag kan skriva under på nu: Tog 3 stycken, fast ett ganska bra tag efter den sista linan tjack.(tuggade i mig dem- spydde nästan)
- (3*10mg)
Började väll vid 01:30 tiden i natt.
Lite lugnare dock ,att det tots allt inte är spöken, andar i lägenhet som drar mattorna fram och tillbaka, eller någon som ligger under parketten och simulerar vågmaskin- Hela jäkla golvet reste sig, just som jag satt och undersökte en av alldeles för många mattor i den här lgh, tornade den upp sig likt en tsunami (well, kanske inte riktigt, men hur ofta har man vågor i vardagsrumet?) Tyckte att det var märkligt att mina skor satt fast i vågen men fann i det läget ingen större mening att ifrågasätta hur ologiskt det var då jag faktiskt hade en parkettvåg framför mig som verkade vilja sluka mig i vilken stund som helst.
Hitta naturliga anledningar överhuvudtaget, i detta otäcka substitut till en pskykotisk skräckfilm kändes dödfött. Började sen nojja över att jag fastnat i nån haliicpsykos, men det har redan avtagit lite, trots att mattorna, sladdar, you name it, alla börjar röra de på sig, vagt, när jag tittar på dem något ögonblick för länge. Någon som har nån idé om hur länge det här sitter i ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in