2013-12-09, 00:41
Medlem
Jag vill ha E när ja är i Berlin. Hur skaffar jag det lättast, bara fråga på klubbar eller ?
Citera
2013-12-09, 01:18
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Jag vill ha E när ja är i Berlin. Hur skaffar jag det lättast, bara fråga på klubbar eller ?
På klubbar brukar det vara ganska många som letar efter droger, men mindre som säljer! Efterfrågan är större än tillgången! Men om man har tur kanske det går!
När jag var i Berlin förra gången så blev vi tillfrågade om vi ville köpa droger innan vi ens hann fråga!
Det var någonstans runt Grunberger Strabe och Urban Spree (en lite bit ifrån jag vet). Vet inte riktigt exakt var, men vid något ställe som vara jävligt underground och det fanns en del klubbar som dock var väl dolda.

I alla fall - hit tips är att inte leta E inne på klubben, ge dig istället ut och leta suspekta killar!
Och det finns kanske 10-20 gånger mer sådana än i Sverige, så du behöver inte vara orolig för att inte hitta! Leta i kvarteren eller runt om de vanligaste klubbarna (watergate/matrix/berghain)
Senast redigerad av saggesaliv 2013-12-09 kl. 02:06.
Citera
2013-12-09, 01:53
Medlem
Har själv aldrig letat efter E i Berlin, men gissar att det är relativt lättillgängligt på många av stadens klubbar. Har själv fått tag på cannabis mycket lätt på klubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in