Bara i USA skins får för sig att gadda massa skit över hela facet. Svenska nazi-rörelser är ett gäng mesar jämnfört med de ryska, polska och husvagnsgängen i USA. Hade tex SMR börjat med hembesök och attacker på RF hade jag gått med direkt. Nu kör dom bara demos och flygbladsutdelning. Inget som intresserar mig.
Bara i USA skins får för sig att gadda massa skit över hela facet. Svenska nazi-rörelser är ett gäng mesar jämnfört med de ryska, polska och husvagnsgängen i USA. Hade tex SMR börjat med hembesök och attacker på RF hade jag gått med direkt. Nu kör dom bara demos och flygbladsutdelning. Inget som intresserar mig.
Haha komiskt att Crew 41 nämns här Jag är nära vän med grundaren i norden. Löjligt att dem ska blandas ihop med organiserad brottslighet. Visst att flera av dom suttit men det är för kampen!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!