2013-12-07, 07:47
Medlem
Krig i konståkningsvärlden igen. En galning slipar sina skridskor. Vem är mannen som sågs fly i mörkret?

http://hd.se/landskrona/2013/12/07/s...foreningar-en/
Citera
2013-12-07, 07:58
Medlem
Johnhaks avatar
Finns de någon länk till tidigare händelser? Känns ju minst sagt som ett lustigt mål
Citera
2013-12-07, 08:22
Medlem
Paijters avatar
En synnerligen konstig historia. GM verkar minst sagt vara hjärndöd.
PK bor i Helsingborg, så hon verkar än så länge inte fysiskt ofredad då GM är för fattig för att ta sig till Helsingborg.

Det andra paret bor i norra Landskrona dit hjärndöde GM cyklat och plockat kaninen. GM bör troligtvis vara landskronabo.
Senast redigerad av Paijter 2013-12-07 kl. 08:36.
Citera
2013-12-07, 13:28
Medlem
Otäckt. Ur mitt lekmannaperspektiv ett klart sinnessjukt beteende och inte alls en otänkbar upptakt på betydligt värre brott. Men hur många kan ens avlägset ha ont av konståkningsföreningar? Inte ens minsta lilla skitkonflikt att börja nysta i och därmed kunna klura ut vem gm är?
Citera
2013-12-07, 13:47
Medlem
Landskrona.
Det första jag tänker på är zigenare. Dom har gjort sig kända för likn brott förr, så det är knappast ett långsökt att leta efter dessa i närområdet.
Citera
2013-12-08, 06:00
Bannlyst
Citat:
för cirka en vecka sedan framhjulet på min mans cykel i carporten och sedan bakhjulet

stal dom framhjulet och sen kom tillbaka vid senare tillfälle och tog bakhjulet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in