2014-05-02, 15:21
Medlem
yoloswagetcs avatar
Jag fr en knsla av att mnga som tittar p programmet r ute efter innehll, medan vissa av oss som tittar r kanske mer ute efter "kontakten" mellan Filip och Fredrik. Utifrn det sistnmnda tycker jag att det varit en rolig ssong. Deras relation r intressant tycker jag, om man fljt dem frn ngorlunda start.
Citera
2014-05-03, 00:38
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Jag trodde p det tills jag lste det hr
r bara en liten grej s inget att hnga upp sig p. De tyckte det blev roligare tv att lgga upp det s men hndelseloppet som utspelar sig efter de tit kakan r ju den roliga biten.
Citera
2014-05-03, 17:07
Medlem
Jerkstores avatar
Bsta La Bamba avsnittet hittills. Det hr r verkligen Filip och Fredriks rtta element. De ska ka runt och trffa skna karaktrer och mixa det med deras skna kemi de har med varandra.
Citera
2014-05-03, 17:16
Medlem
JamesBondages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Helt korrekt. Jag frstr inte heller vad fr underhllningsvrde det ligger i att Fredrik inte visste (jo visst ) vad det var i kakan. Inte fan skrattar jag mer bara fr att Filip skulle ha lurat Fredrik. Underhllningen ligger dremot i den pinsamma, enligt dem, situationen som uppstr drefter. Hursom s var det helt underbart att se! Helt klart soklara 10 av 10 nr vi snackar rent underhllningsvrde.
Tanken var nog lite som att ta kakan och att ha kvar den. De t kakor innehllandes cannabis, frvisso inte helt med meningen eftersom Filip var elak och lurade Fredrik. Sledes var det mer ett prank n att de testade knark i TV.

Ifall de kkat varsin kaka och varit raka med det hade det framsttt som mindre oskyldigt n vad det nu istllet gjorde. Jag fr knslan av att Fredrik, p ngot vis, ska vara den ansvarsfulle bland dem s nu uppstr ingen frvirring tminstone
Senast redigerad av JamesBondage 2014-05-03 kl. 17:23.
Citera
2014-05-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Det senaste "meningen med livet"-avsnittet ger jag inte mycket fr, det enda som egentligen var roligt eller underhllande i det var nr dem blev hga. Annars hller det samma lga standard som mnga andra avsnitt i serien, tyvrr!

Hoppas p ett roligare avsnitt nsta vecka!
Hller verkligen inte med. Tycker det var ett av de bttre avsnitten, undantaget hela episoden nr de r hga och skrattar.
Citera
2014-05-05, 17:58
Medlem
Nr 'Concrete general' dyker upp i Compton och stter Filip p plats r riktigt roligt

https://www.youtube.com/watch?v=0i75ZoxNoq4

Hr briljerar han nnu mer:

https://www.youtube.com/watch?v=dVYbMpfnpCA

Kort stubin.
Senast redigerad av S.Kierkegaard 2014-05-05 kl. 18:01.
Citera
2014-05-05, 19:51
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stratebano
Hller verkligen inte med. Tycker det var ett av de bttre avsnitten, undantaget hela episoden nr de r hga och skrattar.

Vad exakt tyckte du var bra? Att de var hga var ju det enda som var bra?
Citera
2014-05-05, 22:04
Medlem
junazs avatar
Haha, vad dom alltid hatar p Petter!
Citera
2014-05-05, 22:05
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Vet inte varfr jag skrattar t Petter-skmten. Varfr har de jvlats s mycket med han i denna serie?

I ate forty eggs a day upprepat hur mnga gnger nu?
Senast redigerad av jamesdeanforaday 2014-05-05 kl. 22:32.
Citera
2014-05-05, 22:56
Medlem
Haha, lskar Petter och Jihde-referensen i slutet.

Bra avsnitt annars!
Citera
2014-05-05, 22:57
Medlem
whosgotthecracks avatar
Varfr str inte Markus krunegrd med i eftertexterna?
Citera
2014-05-05, 22:58
Medlem
Punklivs avatar
Dagens avsnitt var helt klart bst hittills. Riktigt roligt, s mnga underbara mnniskor. Det hr r deras rtta element.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in