Citat:
Ursprungligen postat av HobbyFarmaceut
Innehåller inte Lergigan forte Efedrin?
Eller är det Lergigan comp?
Om det är efedrin i dom så är det inte konstigt om du får ångest!
Som sagt, det är comp som innehåller efedrin.
Efedrin ger mig inte ångest, t ex Lepheton innehåller rätt mkt efedrin och i combo med morfin är det en härligt "chillad feeling med skärpa och vakenhet" efedrin är många ggr bra startboost på en seg morgon tycker jag, men har hört att vissa får ångest av efedrin som av megadoser koffein, dock inte jag.
Men Lergigan HATAR jag, effekten av dem potentieras enormt i kombi med alkohol eller benzo och jag känner mig sjuk av dem, får myrkrypningar och mår illa, skall slänga burkjäveln långt bort så att jag inte "råkar" ta dem igen, testade även propavane EN gång.... fy faaan, tog 3 har jag för mig "för sömnen" , resultatet blev även då hysteriska myrkrypningar som höll mig vaken hela jävla natten och jag kände mig bakfull x10 i två dygn!!
Jag får frispel bara någon läkare skall försöka "förklara" fördelarna med prop för mig!! Men en gammal man jag känner tar en imovane och två prop varje natt och sover 8 timmar i ett sträck, för honom är de kanon. Det slår mkt olika.
Theralen däremot som också tilhör gruppen
"ej toleranshöjande/beroendeframkallande" funkar om jag tar 1,5 ml ett par timmar innan jag vill sova, det enda är att jag blir lite seg dagen därpå. Men det är då man pular ner lite efedrin i morgonkaffet