2014-06-01, 23:25
Medlem
Flaskpost23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Personligen hämtade jag mitt på Netonnet, men de säger att beräknad leveranstid är 4-6 veckor, nu börjar de skicka ut nya kort i morgon igen

Hur vet du att det är imorgon det skickas ut? Det kan väl lika gärna vara på onsdag eller torsdag det skickas ut? Det står bara första veckan i juni som det skickas ut, eller antar du att dom skickar imorgon bara för att de är måndag?
Citera
2014-06-02, 08:58
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23
Hur vet du att det är imorgon det skickas ut? Det kan väl lika gärna vara på onsdag eller torsdag det skickas ut? Det står bara första veckan i juni som det skickas ut, eller antar du att dom skickar imorgon bara för att de är måndag?

Dem första SIM-korten börjar skickas den första Juni. Det har WIFOG's kundtjänst bekräftat för mig.
Citera
2014-06-04, 02:06
Medlem
trasko666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Låter bra! Hade dom det där gratis så det bara fanns att ta eller vadå? Måste de ha ens personuppgifter osv lr räcker adress?

Bara fylla i vilket namn och adress du vill bara du har tillgång till postlådan. jag beställde själv 4 kort till samma adress med olika namn och mailadresser
Citera
2014-06-05, 16:28
Medlem
Flaskpost23s avatar
Varför kommer inte mitt wifog? har inte fått något mail eller nånting? har väntat 6 veckor nu, står på hemsidan att de skickas ut första veckan i juni! någon som vet nåt?
Citera
2014-06-06, 11:11
Medlem
Citat:
Varför kommer inte mitt wifog? har inte fått något mail eller nånting? har väntat 6 veckor nu, står på hemsidan att de skickas ut första veckan i juni! någon som vet nåt?

Har du bekräftat din epostadress då?

Citat:
För att slutföra din förbokning och behålla din köplats måste du bekräfta din e-postadress. Genom att bekräfta din e-postadress skapar du också din egen profil

Kolla din spambox om du inte fått nåt mail när du fyllde i dina uppgifter!
Citera
2014-06-06, 19:27
Medlem
Flaskpost23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Har du bekräftat din epostadress då?

Yes, bekräftade den samma dag som jag beställde. Ca 20 april tror jag. Fick också ett mail tillbaka där jag nu står i kö. Men i går gick jag in och bekräftade mailen igen (samma mail som första gången), då stog det att jag nu står i kö precis som första gången jag bekräftade de.
Kommer jag behöva vänta ännu längre bara för de?
Citera
2014-06-10, 08:07
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Yes, bekräftade den samma dag som jag beställde. Ca 20 april tror jag. Fick också ett mail tillbaka där jag nu står i kö. Men i går gick jag in och bekräftade mailen igen (samma mail som första gången), då stog det att jag nu står i kö precis som första gången jag bekräftade de.
Kommer jag behöva vänta ännu längre bara för de?

Nej, det tror jag inte. Men dem har hundratals personer som vill ha ett SIM-kort. Vänta! Har du väntat länge så kontakta WIFOG's kundtjänst så skall dem kolla upp ditt ärende.
Citera
2014-06-10, 22:15
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Nej, det tror jag inte. Men dem har hundratals personer som vill ha ett SIM-kort. Vänta! Har du väntat länge så kontakta WIFOG's kundtjänst så skall dem kolla upp ditt ärende.

Men det tror mig. Oss gjorde likadant och bytte på så sätt ner vi, till en plats längre ner i kön. Oss hade beställt två kort i olika namn och bekräftade det ena igen. Den andra kortet kom då flera veckor senare till vi.
Citera
2014-06-10, 22:25
Medlem
santacls avatar
Har sett folk som väntat sen Januari & Februari. Så tro mig det finns dom som har väntat längre
Citera
2014-06-11, 09:45
Medlem
fuskarens avatar
Kan man beställa flera sim-kort? T.ex. ett för mobilen och ett för bara surf?
Citera
2014-06-11, 10:39
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuskaren

Ja, är man fler i familjen går det ju att beställa ett i var persons namn.

Sen kan du ju alltid försöka beställa två i samma namn. Det värsta som kan hända då, är ju att du bara får ett kort.
Citera
2014-06-11, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuskaren

Ett per person står det på webbsidan, men det är nog ett per e-postadress som de går efter. Så samma namn med olika e-postadresser fungerar men inte olika personer som använder samma e-postadress. Ska man beställa till barnen måste de alltså ha en egen e-postadress alternativt att man själv har en alternativ som man använder då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in