Lite sent, men svarar även för andras skull.
Modemet man skaffar måste fungera med operatören "Tre". Det är den operatören som Wifog använder sig av. Donglar som är låsta till andra operatörer fungerar alltså inte med Wifog.
(Såvida inte wifog börjat leverera SIM-kort från andra operatörer också. Kolla upp vilken operatör SIM-kortet är bunden till)
Wifog känns som en "gratis" operatör just nu och det är så de lockar alla till sig. de skriver tex "släng alla kontantkort du har och säg upp alla abonnemang"...för mig känns det bara som att de kör så här gratis i början men sen kommer de som bytt till Wifog upptäcka att poff så är det inte gratis längre..
Wifog känns som en "gratis" operatör just nu och det är så de lockar alla till sig. de skriver tex "släng alla kontantkort du har och säg upp alla abonnemang"...för mig känns det bara som att de kör så här gratis i början men sen kommer de som bytt till Wifog upptäcka att poff så är det inte gratis längre..
eller?
Wifog är gratis på så sätt att du inte betalar något varje månad. Wifog får betalt genom att du tittar på reklam. Men om man värderar tid som pengar, är Wifog inte gratis längre.
eller?
Nej, det tror jag inte. Gör dem så kommer dem förlora alla kunder. Dem får ju in pengar från annonsörerna, så vi klarar oss nog.