2014-05-26, 14:25
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysGhost
Lite sent, men svarar även för andras skull.
Modemet man skaffar måste fungera med operatören "Tre". Det är den operatören som Wifog använder sig av. Donglar som är låsta till andra operatörer fungerar alltså inte med Wifog.

(Såvida inte wifog börjat leverera SIM-kort från andra operatörer också. Kolla upp vilken operatör SIM-kortet är bunden till)

Men funkar om man låser upp dem
Citera
2014-05-26, 15:56
Medlem
Jag tänker högt nu:

Wifog känns som en "gratis" operatör just nu och det är så de lockar alla till sig. de skriver tex "släng alla kontantkort du har och säg upp alla abonnemang"...för mig känns det bara som att de kör så här gratis i början men sen kommer de som bytt till Wifog upptäcka att poff så är det inte gratis längre..

eller?
Citera
2014-05-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horisonten
Jag tänker högt nu:

Wifog känns som en "gratis" operatör just nu och det är så de lockar alla till sig. de skriver tex "släng alla kontantkort du har och säg upp alla abonnemang"...för mig känns det bara som att de kör så här gratis i början men sen kommer de som bytt till Wifog upptäcka att poff så är det inte gratis längre..

eller?

Wifog är gratis på så sätt att du inte betalar något varje månad. Wifog får betalt genom att du tittar på reklam. Men om man värderar tid som pengar, är Wifog inte gratis längre.
Citera
2014-05-26, 21:32
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horisonten
Jag tänker högt nu:

eller?

Nej, det tror jag inte. Gör dem så kommer dem förlora alla kunder. Dem får ju in pengar från annonsörerna, så vi klarar oss nog.
Citera
2014-05-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Nej, det tror jag inte. Gör dem så kommer dem förlora alla kunder. Dem får ju in pengar från annonsörerna, så vi klarar oss nog.

Ok! jag hoppas att det kommer vara så
Citera
2014-05-31, 10:12
Medlem
tomatos99s avatar
Kan man använda 3g nätet när man är utomlands?
Citera
2014-05-31, 11:38
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatos99
Kan man använda 3g nätet när man är utomlands?

Ja, men inte till Wifog, som bara fungerar i Sverige.
Citera
2014-06-01, 15:58
Medlem
Hur lång tid efter ni beställde fick ni simkortet?
Citera
2014-06-01, 16:21
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Hur lång tid efter ni beställde fick ni simkortet?

Personligen hämtade jag mitt på Netonnet, men de säger att beräknad leveranstid är 4-6 veckor, nu börjar de skicka ut nya kort i morgon igen
Citera
2014-06-01, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Personligen hämtade jag mitt på Netonnet, men de säger att beräknad leveranstid är 4-6 veckor, nu börjar de skicka ut nya kort i morgon igen
Låter bra! Hade dom det där gratis så det bara fanns att ta eller vadå? Måste de ha ens personuppgifter osv lr räcker adress?
Citera
2014-06-01, 18:16
Medlem
Citat:
Måste de ha ens personuppgifter osv lr räcker adress?

Du kanske får ditt svar, om du klarar av att klicka här >> http://wifog.com/ko/ <<, eller vad tror du ?!
Citera
2014-06-01, 20:51
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Låter bra! Hade dom det där gratis så det bara fanns att ta eller vadå? Måste de ha ens personuppgifter osv lr räcker adress?

Just på Netonnet hämtade jag det bara, lämnade ingenting, däremot måste du registrera dig när du börjar använda kortet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in