Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-06, 14:02
  #3289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Numera tar de ju 200 poäng per månad så hur länge som helst, beror ju på hur man räknar...

Kanske lite petigt men vet inte om alla är medvetna om det. Man kan säga upp kopplingen till wifog som mobiloperatör. Då dras inte 200p varje månad. Men man tappar ju såklart den tjänsten

Men nu stöds ju även att fylla på comviq kontantkort och vissa andra verkar ha det mest för att köpa presentkort de få tillfällen då det finns ute. Så kanske värt att nämna.

Edit: Har inte varit några recaptchas senaste tre dagarna vad jag sett, så passa på att ladda ni som tycker det varit jobbigt.
__________________
Senast redigerad av raecer 2017-05-06 kl. 14:08.
Citera
2017-05-08, 13:41
  #3290
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raecer
Kanske lite petigt men vet inte om alla är medvetna om det. Man kan säga upp kopplingen till wifog som mobiloperatör. Då dras inte 200p varje månad. Men man tappar ju såklart den tjänsten

Men nu stöds ju även att fylla på comviq kontantkort och vissa andra verkar ha det mest för att köpa presentkort de få tillfällen då det finns ute. Så kanske värt att nämna.

Användningen av Wifog Mobile blev ju inte som de lovat. Iom samarbetet med Tele2 lades ju all utveckling ner, Man jag ju inte ens använda Wifog Mobile i utlandet.

Wifogs poängplattform har ju i stort sätt blivit ett stödsystem för Tele2s kontantkort. Presentkort finns ju i stort sett aldrig och nåt annat vettigt har jag inte hittat att köpa.
Citera
2017-05-08, 14:24
  #3291
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Tror inte tråden vinner på mer debatt om vad som är WIFI eller inte. Man behöver tillgång till internet helt enkelt. /MOD
Citera
2017-05-19, 22:07
  #3292
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Nån som lyckats få poäng genom att handla på aliexpress, provade för ett par dar sen, och det verkar inte ha funkat?
Provade idag igen, och försökte ha få edge fönster uppe, inkommande poängen dök upp hos wifog ganska så omedelbart.
Citera
2017-05-20, 07:11
  #3293
Medlem
de har strypt kranarna igen;(,,,145 p,,,förr 390,,
Citera
2017-05-20, 07:42
  #3294
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
de har strypt kranarna igen;(,,,145 p,,,förr 390,,

Låter bra, då kanske man kan få fler än en/två reklamfilmer i rad... Får väl hoppas att sommarstiltjen inte börjat redan..
Citera
2017-05-20, 09:50
  #3295
Medlem
tyvärr,måste klicka många gånger,,,,,
Citera
2017-05-20, 11:43
  #3296
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Provade idag igen, och försökte ha få edge fönster uppe, inkommande poängen dök upp hos wifog ganska så omedelbart.

Glöm detta!

Har två olika väntande poäng för köp hos aliexpress, så förr eller senare tycks de dyka upp, de poäng jag såg igår (från ett annat köp i början av månaden tydligen) hade nu ökat med det jag beställde igår.
Citera
2017-05-20, 11:45
  #3297
Medlem
RobinFromHoods avatar
Hittade ett gammalt wifog kort, de är bara oh slänga va? Jag har inte godkänt deras nya avtal så är väl förbrukat nu.
Citera
2017-05-22, 16:19
  #3298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Hittade ett gammalt wifog kort, de är bara oh slänga va? Jag har inte godkänt deras nya avtal så är väl förbrukat nu.
ba prova i nån gammal mobbe,,då??
Citera
2017-05-22, 22:46
  #3299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
tyvärr,måste klicka många gånger,,,,,
Bra ni som uppdaterar tråden när det funkar respektive inte funkar att fylla på. orkar inte prova varje dag och då går det fortare att titta in i tråden för att få koll på läget.
Citera
2017-05-23, 06:38
  #3300
Medlem
är du robot ?,,är tillbaka,,aaarghh,,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback