2019-06-29, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
går det inte dela poäng nu för tiden till andra,,?
Nej det stämmer. När de nya filmerna introducerades skickade Wifog ut följande meddelande,

"Dela poäng funktionen
På grund av detta så har vi varit tvungna att utesluta Dela poäng funktionen så länge testet pågår, detta då det bryter mot de villkor som vår nya reklamfilmsleverantör har.
Om du har några frågor kring det eller behöver hjälp. Hör av dig!
Ha en trevlig dag!"

Lite märklig orsak, varför skulle reklamfilmslevrantören bry sig om hur användarna använder sina poäng?? Frågan är om det nånsin återkommer...!?
Citera
2019-06-29, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yalledingo
Nej det stämmer. När de nya filmerna introducerades skickade Wifog ut följande meddelande,

"Dela poäng funktionen
På grund av detta så har vi varit tvungna att utesluta Dela poäng funktionen så länge testet pågår, detta då det bryter mot de villkor som vår nya reklamfilmsleverantör har.
Om du har några frågor kring det eller behöver hjälp. Hör av dig!
Ha en trevlig dag!"

Lite märklig orsak, varför skulle reklamfilmslevrantören bry sig om hur användarna använder sina poäng?? Frågan är om det nånsin återkommer...!?
,ja,vad har dem med det att göra ,mina surt förvärvade poäng ju,,
Citera
2019-06-29, 21:06
Medlem
Grisbrottarens avatar
Pågår det där testet fortfarande då?
Jag fyller på enbart via datorn, så jag har inte märkt någon skillnad – annan än att det inte går att dela poäng då förstås.
Citera
2019-06-29, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Pågår det där testet fortfarande då?
Jag fyller på enbart via datorn, så jag har inte märkt någon skillnad – annan än att det inte går att dela poäng då förstås.
Det pågår test av att uppdatera appen, det var nog svårare än förväntad att kombinera de nya reklamfilmerna med de gamla. Tre olika filfömat.
Så långt fungerar Android 9.0 som det skall vad jag kan se.
Om du fyller på med dator får du bara de gamla filmerna, f.n 90 poäng mindre än om du använder smartphone med Android 5.1 och upp.
Citera
2019-06-30, 03:20
Medlem
salxars avatar
Har judarna seriöst börjat med reklamfilmer som man inte får poäng för nu? Tycker om ironin att det står "Vi hittade tyvärr ingen reklamfilm just nu" och sen rullar reklamfilmen på precis ovanför meddelandet.

https://i.vgy.me/Iptlk3.png
Citera
2019-06-30, 10:38
Medlem
Citat:
Det pågår test av att uppdatera appen, det var nog svårare än förväntad att kombinera de nya reklamfilmerna med de gamla. Tre olika filfömat.
Så långt fungerar Android 9.0 som det skall vad jag kan se.
Om du fyller på med dator får du bara de gamla filmerna, f.n 90 poäng mindre än om du använder smartphone med Android 5.1 och upp.
ahaa,därför mina samsung s2 inte funkar längre,,,;(,,
Citera
2019-06-30, 10:41
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ajdå. Jag får inte reklamen att fungera alls på min iPhone, så jag missar en del pinnar.
Citera
2019-06-30, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Har judarna seriöst börjat med reklamfilmer som man inte får poäng för nu? Tycker om ironin att det står "Vi hittade tyvärr ingen reklamfilm just nu" och sen rullar reklamfilmen på precis ovanför meddelandet.

https://i.vgy.me/Iptlk3.png
En interessant egenskap Wifog verkar ha är dom klarar hypnotiskt hålla på några användare, i år efter år, på trots av att dom skapar stora lidelser för användaren. I bland ser det nästan ut för att Wifog förstör deras liv!
När man är missnöjd med andra operatörer, så hoppar man bara av, hittar en annan operatör och går vidare i livet. Int Wifog int! Några stannar kvar och låter...

När lidelserna blir så stora att man knyter det upp mot en folkgrupp man inte tycker om har man väl hamnat lite i periferien av vad det rör sig om?? Då är det väl på hög tid att inte bara hitta en annan operatör, men också hitta en tråd i ett annat forum som är mer anpassad den sortens diskusioner! Det finns ju endel sådana också.
Senast redigerad av yalledingo 2019-06-30 kl. 10:55.
Citera
2019-06-30, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
ahaa,därför mina samsung s2 inte funkar längre,,,;(,,

Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Ajdå. Jag får inte reklamen att fungera alls på min iPhone, så jag missar en del pinnar.

Vad jag vet så jobbar dom på att få appen att funka på alla plattformar, sömlöst med båda gammal och ny reklam. Android från version 4.X.X. iPhone är jag osäker på, trodde den appen redan funkar...!?

På Android äldre än 5.1 kör jag en kobination av webläsare och appen. Får gammal reklam i webläsaren och ny i appen. Rätt så obekvämt, dock hoppas jag dom får koll på systemet snart! Just nu är det bara KAOS!

UPDATE: Glömde nämna att ny reklam fördelas ut i klimpar på 15, 30, 45 eller 60 poäng under dagen. Man måste kolla i appen då och då tills man har uppnått , för nävarande, 90p ny reklam.
Senast redigerad av yalledingo 2019-06-30 kl. 11:49.
Citera
2019-07-01, 10:47
Medlem
Idag har det varit tvärrstopp på reklamen under hela förmiddagen! Hoppas det beror på att det är en ny uppdaterad app på väg!
Citera
2019-07-01, 13:50
Medlem
Citat:
Idag har det varit tvärrstopp på reklamen under hela förmiddagen! Hoppas det beror på att det är en ny uppdaterad app på väg!
30 p lyckades jag skrapa ihop på 1 timme
Citera
2019-07-01, 15:46
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Hoppas det beror på att det är en ny uppdaterad app på väg!
Ja, det är något som förändrats i koden idag. Det sätt jag har använt sedan några år att fylla på med datorn, har inte fungerat sedan ett par tre veckor. Men idag fungerar det igen, även om det går trögt, men det har det gjort många gånger förut också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in