Citat:
Ursprungligen postat av
gsminfo
Wifog måste ha löst en del av sina inkörningsproblem. Mitt kort tappar inte längre nätet med jämna mellanrum. Jag kan nu också smsa och ringa när surfpotten är tom.
Däremot fungerar fortfarande reklamen hemskt dåligt. Det tar onödigt lång tid allt runt reklamen.
Dessutom måste jag i stort sett varje gång titta på reklamfilmerna flera gånger innan 100MB dyker upp. Först blir det oftast 20MB och 15 min. Så gör jag om det och då blir det oftast samma. Så håller jag på några gånger till det plötsligt står 100MB och 120 min.
Reklamen funkar bäst på... Wifi? Hög belastning, eller kundanstormning?
Hursomhelst, fler saker de borde lösa är att när man väl lägger sig för att sova, dras batteriet ur ifall man inte stänger av mobildata, likaså ifall man inte använder surfen varannan timme, batteriet dras ur snabbt när den uppdaterar mobildata lönlöst.
Sedan reklamfilmerna, när inte felet är i "min ände", dvs ifall en film laddas, anslutningen bryts, man tas åter till film 1 ! Då tvingas man se 3 filmer för att surfen ska funka. Gillas inte alls,
Dessutom ifall man har tiden på skärmen ställd på en minut och reklamfilmerna tar 1.30 att ladda, går skärmsläckaren igång och man tvingas göra om proceduren, vilket är extremt jävla störande.
Hoppas de satsar på app-utvecklarna jävligt fort.