2015-03-10, 13:24
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Nu finns det visst inga reklamfilmer kvar längre... Det går inte alls att fylla på då.

Har idag hittills fått felmeddelande om att ingen film med format som stöds finns.

Hittade ingen video med ett format eller en MIME-typ som stöds.

Det verkar bero på att Wifog tagit bort stödet för Firefox.
Citera
2015-03-10, 14:59
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Nu finns det visst inga reklamfilmer kvar längre... Det går inte alls att fylla på då.

Har idag hittills fått felmeddelande om att ingen film med format som stöds finns.

Hittade ingen video med ett format eller en MIME-typ som stöds.
Jag fyllde på för en stund sedan utan problem men var tvungen att se på 3 reklamfilmer för att få 5 min. prat ...har du uppdaterat till senaste appen?
Citera
2015-03-10, 19:50
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jag fyllde på för en stund sedan utan problem men var tvungen att se på 3 reklamfilmer för att få 5 min. prat ...har du uppdaterat till senaste appen?

Man kan inte använda nån app i våra PC-datorer. Vi använder Firefox, och det verkar som det var problemet. Wifog har tagit bort stödet för Firefox, verkar det som. IE funkar dock.
Citera
2015-03-10, 20:51
Medlem
Fred Friendlys avatar
Reser utomlands snart. Antar att surf ej funkar men rent juridiskt om jag använder upp mina 2 gig utomlands kan de skicka en faktura?
Citera
2015-03-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Reser utomlands snart. Antar att surf ej funkar men rent juridiskt om jag använder upp mina 2 gig utomlands kan de skicka en faktura?
Så fort du lämna landet har du ingen täckning. Du kommer inte ut på nätet, du kan inte ringa/smsa eller ta emot.
Citera
2015-03-11, 00:04
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Du får nog förklara närmare. Om du trots att det inte fungerar utomlands, ändå gör av med 2GB. Hur då?
Citera
2015-03-11, 14:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonatanA
Så fort du lämna landet har du ingen täckning. Du kommer inte ut på nätet, du kan inte ringa/smsa eller ta emot.
I see! Tack. Då kan jag lämna tjockpaddan hemma.
Citera
2015-03-12, 23:51
Medlem
Enydrions avatar
Någon som kollat om reklamen tar av potten eller ej? har ju lite mer påverkan med mindre tilldelad pott...

testar om jag klarar mig med tilldelad pott, och om reklamen tar av potten, så måste jag minska antalet gånger jag ser reklam varje dag.

av hittills använda 653MB denna månad så har chrome tagit 340 och wifog appen 173 (telfonens info)

wifog appen säger att jag använt 607MB denna månad

jag använder alltid appen för att fylla på och kolla reklam
Citera
2015-03-13, 08:39
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Någon som kollat om reklamen tar av potten eller ej? har ju lite mer påverkan med mindre tilldelad pott...

testar om jag klarar mig med tilldelad pott, och om reklamen tar av potten, så måste jag minska antalet gånger jag ser reklam varje dag.

av hittills använda 653MB denna månad så har chrome tagit 340 och wifog appen 173 (telfonens info)

wifog appen säger att jag använt 607MB denna månad

jag använder alltid appen för att fylla på och kolla reklam

Hm,tycker också att det har minskat av den tilldelade potten efter reklamtittande. Är lite roligare reklamfilmer igen nu med netflix osv,men om den tilldelade potten har reducerats (igen!) borde det informeras litet tydligare från wifogs håll.
Citera
2015-03-13, 17:53
Medlem
Nu är det helt stopp när gratispotten är förbrukad och man tvingas betala för att kunna surfa på Internet.
När du surfat upp dina 2Gb får du detta meddelande:

Citat:
HOPPLA!

Din gratispott är slut.

Du kan fylla på din gratispott igen vid nästa månadsskifte. Måste du ut på Facebook nu? Hitta wifi eller köp till.

En från början bra affärsidé har nu blivit direkt dålig.
Citera
2015-03-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Nu är det helt stopp när gratispotten är förbrukad och man tvingas betala för att kunna surfa på Internet.
När du surfat upp dina 2Gb får du detta meddelande:

En från början bra affärsidé har nu blivit direkt dålig.

Konstigt att hänvisa till Wifi (en GRATIS tjänst), men man får väll kolla upp denna Wifi tjänst, som är GRATIS.

Edit: Hmmm. Denna tjänst tycks finnas överallt!!!
Citera
2015-03-13, 19:55
Medlem
Är du uppkopplad på Internet via en annan operatör än "Wifog" (Tre) så och besöker denna adressen:

http://ads.prod.wifog.com/

så får du detta felmeddelandet:

Citat:
För att fylla på måste du vara ansluten till Wifogs nät. Kontrollera också att du inte är ansluten till WiFi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in