Citat:
Ursprungligen postat av goE-
Om jag drar iväg ett höftskott och sätter en guldpeng på att du på något sätt är relaterad till den goda famlijen Lindner som tycks driva företaget - hur långt från mål är jag då? Med tanke på att du promotat det här såväl som i en 3 år gammal systertråd får jag vibbar av att din godhjärtenhet har så kallade "ulterior motives"...
Nej jag känner inte Lindner på något sätt. Hjälper bara på en polare att få iväg sin lägenhet så han inte åker på dubbelhyra.
Förstår inte varför du tror att familjen Lindner behöver hjälp av nån stoner-dude på nätet för att marknadsföra sig? tror du verkligen det är svårt att hyra ut lägenheter i uppsala? I den här staden bor vissa studenter på 11kvadrat, delar dusch, toa & kök med 6 andra personer och betalar 2500kr/mån året om för detta.
Sökte runt bland trådarna, råkade få för mig att de trådarna låg i olika del-forum men ack så fel jag hade. Tyvärr går det inte att ta bort sina inlägg heller.
Så kör upp din guldpeng i röven du.
Sen är det inte lätt att hitta bra boende i uppsala så jag tänkte tipsa lite bara.
peace