Citat:
Ursprungligen postat av
KetchV
Okej jo så är det kanske, men vad gör du när du känner dig som mest ensam? Jag tycker inte att det spelar så stor roll vad jag gör för jag känner mig ensam oavsett och alltid börjar jag ändå tänka på jobbiga saker. Det enda som jag tror funkar på mig är att vara ute och hitta på saker med andra liksom, men när man inte har vänner blir man ju oftast sittande framför datorn istället...
Har typ aldrig varit på någon konsert så jag vet inte riktigt. Det känns som att det kan bli svårt där för mig eftersom det verkar vara svårt att prata med varandra där pga all hög musik osv. Kanske har helt fel, du får rätta mig i så fall
Skulle önska att jag också hade någon släkting att umgås med, men tyvärr har jag inte det. Eller jo, det finns väl några men vi har absolut inget gemensamt eller något.
Då målar jag. Det hjälper mig sjukt mycket!
Jo man kan ju lätt börja tänka på jobbiga saker, då brukar jag titta på bilder på hundvalpar och sånt
Ja och du vill ju inte må dåligt, eller hur? Du måste verkligen träffa dom där killarna/tjejerna du pratat med. Den enda som kan ändra på hur du mår just nu är du. Ut! Lev! Det är ju bara säga att du är lite blyg och sånt, sen efter att ni har träffats några gånger kommer du säkerligen vara med framåt.
Nejdå, på dom flesta festivalerna finns det ett festivalområde och sen en camping. På campingen kan man prata precis som vanligt

Du måste iallafall åka på minst en festival, det skulle vara nyttigt för dig.
Hm, ja det blir ju lite svårt när man inte har något gemensamt. Men man kan ju alltid hitta något, det finns säkert någonting som du och t.ex. din kusin har gemensamt, bara att ni aldrig har pratat om det.
Jag brukar hänga med min kusin ibland, vi är så förbannat olika. Hon är en såndär som bloggar och bleker sitt hår och har massa smink och sånt där, och jag är raka motsatsen. Men det är härligt att träffa såna ibland, som inte alls är som en själv. Så man får lite perspektiv.