2014-08-05, 05:35
Medlem
polissilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Du ser väll att jag har markerat allt. Allt som kan komma att visa positivt. För endel har liknande sruktur. Samt metaboliter. Men tog du något annat än ett dubbel-klorfäste modifierat diazepam som kan visas positivt som, endel letar de inte efter. På anlysen syns det ju inte eller, de letar ju inte efter det så ni somhar at på hem borde köra.

Diloriazepam och fludiaepam utöver diazepam osv osv ger den utslag på, även andra ej akiva. Men finns ingen forsking av all jag kollat som säger att den ger falska iktorivil som har en konstig uppbygnad av molekylen i sigsjälvt.

Meen å andra sidan är ju clonazepam egentligen en cloranaog av nitrazepam, (Clonitrazepam) precis som roppar flunitrazepam, är e flour av sammma. Så de är både klor derivat men det säger inte att det är så heller

Syns verkligen inte homozepam?
2014-08-06, 23:21
Medlem
2rs2pures avatar
Trodde flertalet hade sagt att meclonazepam inte syns på UP?
Say what?
2014-09-07, 20:35
Medlem
GulCitrons avatar
men herregud syns meclonazepam på urinprover? !?!?!?!??!?!
2014-09-08, 02:49
Medlem
ambigues avatar
Någon som har någon erfarenhet av brotizolam och om dessa syns på tester?
2014-09-13, 16:55
Medlem
Jag pissade positivt efter meklonazepam intag, så jodå, det syns, men sen så syns på UP.
Men tror inte det syns på analys iallafall, så det blir det väl som ett falskt positivt, eller?

http://www.karolinska.se/Karolinska-Universitetslaboratoriet/Sidor-om-PTA/Analysindex-alla-enheter/Farmakologi/Anvisning/?a=9983 Den står ju iallafall inte med där på deras lista.
Senast redigerad av Sebgoblin 2014-09-13 kl. 17:04.
2016-02-24, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebgoblin
Jag pissade positivt efter meklonazepam intag, så jodå, det syns, men sen så syns på UP.
Men tror inte det syns på analys iallafall, så det blir det väl som ett falskt positivt, eller?

http://www.karolinska.se/Karolinska-Universitetslaboratoriet/Sidor-om-PTA/Analysindex-alla-enheter/Farmakologi/Anvisning/?a=9983 Den står ju iallafall inte med där på deras lista.

Gammal tråd mrn väcker den nu.

Syns Flunitrazepam för sig i UP eller ger all benzo utslag som samma
2016-02-24, 21:47
Moderator
Morfar-52s avatar
Drogtestfrågor tas endast i (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in