2020-02-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ypsilonsport550
Måste fråga knarkarna i tråden.
Jag tar inga droger alls.
Har aldrig druckit Cocillana någonsin. Har rethosta och fick en flaska utskrivet.
Står 5-10ml på receptet så jag tog 10ml.
Blev lite trött, yr, lätt kallsvettig och mådde dåligt en timma eller två.

Hur fan kan ni knarka på det här skräpet? Hela andemeningen är väl att man ska må bra på en drog.

Jaja, det dämpade hostan en del i alla fall.

Alla reagerar olika på coccilana, jag blir riktigt skön när jag tar bara 5-7ml och har haft spasmofen / ketogan / oxykodon + benzo på recept förut.
Däremot brukar jag må illa som satan några dagar efter att jag slutat ta den, fick en flaska nu i fredags av läkaren pga hosta.

Jag mådde illa direkt av coccillana tills min gallblåsa blev bortopererad.
Citera
2020-02-12, 13:46
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hur mycket krävs av denna dryck för att bli moffad? Har lite erfarenheter av moffe, oxy och H IV då och stor erfarenhet av amfetamin, pv IV. Jag har ej någon opiat tolerans men det krävs en del för mig. Väger 66-67kg och är 1.84

Du blir inte moffad av cocillana, det är skräp i berusningssyfte som endast ska användas vid rethosta. Upplever noll välbehag, somnar bara och drömmer skeva drömmar.
Citera
2020-02-14, 14:09
Medlem
Dark_drivers avatar
Jag är 183 lång väger 110kg har stor tolerans på alkohol men har aldrig provat opiater har 2 och en halv deciliter Cocilana hemma drog i mig 60ml plus att jag dricker men nu har det gott 30 minuter och jag känner mig bara lite småseg drog nu i mig 120ml till och nu börjar jag känna nästa 180 dos blir om 20 minuter
Senast redigerad av Dark_driver 2020-02-14 kl. 14:20.
Citera
2020-02-14, 15:13
Medlem
Dark_drivers avatar
Nu dragit i mig 4st 33cl 7.0 säkert 1dl Cocilana och mår kanonbra
Citera
2020-02-15, 16:54
Medlem
Dark_drivers avatar
Hur länge efteråt ska man må piss och bara vilja sova kan ha och göra med att jag är sjuk med feber hosta ont i kroppen och halsen med jag fördelade 250ml på en hel dag och mådde kanonbra hela dagen drack några öl med 3 till 4st 33cl 5.2% jag gjorde detta i fredags nu är det lördag och jag känner mig fortfarande inte hungrig och är seg ska träffa en polare i morgon som bjuder på mat så jag hoppas jag är ok i morgon dock ska jag jobba den 20 februari men då har det gått 6 dygn
Citera
2020-02-15, 17:15
Medlem
Dark_drivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
https://www.expressen.se/nyheter/henrik-22-tog-vanlig-medicin-hittades-dod/

Herregud, vilken idiot. Storleken på flaskan styr inte om människor överdoserar, däremot storleken på hjärnan.

Jag tror han ville missbruka men i stället för att vara smart som jag som började med 1 halv deciliter och väntade 30 minuter innan jag tog en halv till så var denna man en idiot och orkade inte prova sig fram till rätt dos utan tog nästan allt på en gång då får man skylla sig själv tycker jag nu bara för denna idiot får man nu bara 250ml flaskor fast dom kostar lika mycket som 500ml flaskorna
Citera
2020-03-08, 00:40
Medlem
Kan dricka 10ml och bli påverkad av det, går jag och tittar i spegeln sen är mina pupiller pyttesmå. Det är rena lyxen varje gång jag får det här utskrivet mot hosta mao. Småmysigt narkotiskt rus och kli.

Hur stora flaskor får ni utskrivna? Har bara fått de små 250 milliliters utskrivna två gånger inom loppet av ett år.
Citera
2020-03-10, 19:20
Medlem
bdbdbdbds avatar
Cocillana mot hosta + Amfetamin för att bli pigg , risker med det?

Cocillana + benso för att sova, risker med det?

Cocillana + antihistanminer för att ta bort klåda, bra idé?
Senast redigerad av bdbdbdbd 2020-03-10 kl. 19:23.
Citera
2020-03-21, 19:03
Medlem
MissDecibellas avatar
Godkväll 👋🏼

Har haft rethosta i två dagar nu, ett appsamtal med en läkare och 349:- fattigare så har jag nu en flaska 500ml Cocillana hemma 🤗.. Har tagit samma hostmedicin tidigare men då stod jag inte på Oxycodone dagligen 🤔.. Läkaren i appen antar jag kollade igenom min journal om ev ”krock” mellan dom, men hela ”besöket” tog under minuten så vad vet jag..🤷🏼‍♀️ Nåväl, läste på nätet att eftersom jag står på opiater dagligen är det inte säkert att den ger effekt mot min hosta, men vad är då ”nästa steg”? Har aldrig hört talas om någon annan hostmedicin som ska hjälpa bättre än denna..🤷🏼‍♀️
Citera
2020-03-21, 23:29
Medlem
Yrkesks avatar
Testade det en gång förr i tiden, o aldrig igen det är någonting som är säkert det. Missminner jag mig inte så har jag för mig att jag drack en 4dl någonstans och fysatan vilken reaktion min kropp åkte på. Började klia utav helvete i hårbotten och blev helt illröd över hela kroppen, kändes som om jag hade somnat i solen ett par tre timmar. Precis som en rejäl jävla misslyckad solbränna, fan vad det sved alltså. Så nej, aldrig igen - något nämnvärt rus blev det inte heller för att poängtera.
Citera
2020-03-30, 05:39
Bannlyst
Älskar coci! Drack hela flaskan trots att mamma bett mig att "dricka de lungt" på bara 15 min typ, var sedan go i 3 dagar. Skulle flyga till London och sedan ta buss vidare till Glasgow, Skottland. Fyfan satt och nodda på flygplatsen så att jag gjorde skumma gutturula ljud medans de satt folk runt mig men skärpte snabbt till mig lol, satt och klia och nodda me en judisk pojke me pollisonger som satt och stirra på mig på bussen i london haha glömmer aldrig!
Citera
2020-03-30, 19:27
Medlem
Någon som har nån rekommendation hur mycket atarax man ska ta för att klådan ska försvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in