2019-12-01, 04:07
Bannlyst
Törstig av cocillana

Jag drack 1 dl cocillana kl 19:00. Nu är jag jätte törstig. Vet någon varför jag är det?

Seriösa svar tack.
Citera
2019-12-01, 04:36
Medlem
Pestoleras avatar
Ämnet i den är uttorkande
Citera
2019-12-01, 11:20
Bannlyst
Farligt att dricka 1 dl cocillana när man är 14 år?

Hej. Jag har 1dl cocillana som jag skulle vilja dricka nästa helg. Är det farligt för en 14 åring att dricka det.

Seriösa svar tack.
Citera
2019-12-01, 11:23
Medlem
jewclaws avatar
Vad menar du med farligt?
Senast redigerad av jewclaw 2019-12-01 kl. 11:25.
Citera
2019-12-05, 15:59
Medlem
Nkpgisits avatar
Hur mycket krävs av denna dryck för att bli moffad? Har lite erfarenheter av moffe, oxy och H IV då och stor erfarenhet av amfetamin, pv IV. Jag har ej någon opiat tolerans men det krävs en del för mig. Väger 66-67kg och är 1.84
Citera
2019-12-05, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Azix
Hej. Jag har 1dl cocillana som jag skulle vilja dricka nästa helg. Är det farligt för en 14 åring att dricka det.

Seriösa svar tack.

Om du läser detta så: ta inte så mycket. Blanda framförallt inte så mycket med något annat.
Citera
2019-12-05, 18:01
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:

Seriösa svar tack.
Du är 14 år. Du ska spela Fortnite och dricka Joltcola. Kamma dig.
Citera
2019-12-13, 17:47
Medlem
Hej!

Jag har fått Lepheton utskrivet, den med både Etyl-morfin och efedrin.
15 ml var rekommenderad dos (tjej och smal kanske därav låg dos.
Jag hostar inte mindre. Är det OK att ta dubbel dos?

Har nog lite benzo i kroppen sedan tidigare, rör sig isf om kanske 1 mg Ikto och 0,5 mg Xanor. Ev. lite tjack oxå.. (nej , var ej planerat att bli sjuk, trodde jag bara var hes, men eskalerade imorse så fick avbryta mitt... party... och bege mig till VC.

Van vid alla preparat utom Lepheton, vilken jag aldrig ens hört om förrän idag. ”Safe” att ta en halv dos till? Tacksam för svar:-)

Edit: Givetvis väntat en 3h ca så ”försäkrat mig” om att dosen ej hjälpt först.
Citera
2019-12-18, 21:59
Medlem
Måste fråga knarkarna i tråden.
Jag tar inga droger alls.
Har aldrig druckit Cocillana någonsin. Har rethosta och fick en flaska utskrivet.
Står 5-10ml på receptet så jag tog 10ml.
Blev lite trött, yr, lätt kallsvettig och mådde dåligt en timma eller två.

Hur fan kan ni knarka på det här skräpet? Hela andemeningen är väl att man ska må bra på en drog.

Jaja, det dämpade hostan en del i alla fall.
Citera
2019-12-24, 00:58
Medlem
Sökte igenom kylskåpet igår och hittade en 10 år gammal flaska med typ 1 dl cocillana kvar från att jag varit sjuk.

Är det säkert att konsumera? Har läst lite att gamla flaskor kan innehålla mögel pga den sirapsbaserade lösningen men såg inget som flöt på ytan utan det var bara en klar vätska vad jag kunde se. Innehållet luktade helt okej inget unket utan bara "medicin".

Hade tänkt dricka det nu denna tidiga julafton men blev lite tveksam när den var från 2009. Vad tror ni kan den drickas vid ett senare tillfälle eller är det bara att hälla ut?
Citera
2019-12-24, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenDeppigaVikingen
Sökte igenom kylskåpet igår och hittade en 10 år gammal flaska med typ 1 dl cocillana kvar från att jag varit sjuk.

Är det säkert att konsumera? Har läst lite att gamla flaskor kan innehålla mögel pga den sirapsbaserade lösningen men såg inget som flöt på ytan utan det var bara en klar vätska vad jag kunde se. Innehållet luktade helt okej inget unket utan bara "medicin".

Hade tänkt dricka det nu denna tidiga julafton men blev lite tveksam när den var från 2009. Vad tror ni kan den drickas vid ett senare tillfälle eller är det bara att hälla ut?
Låter som en bra plan om du vill chansa på att bli sjuk. Innehåller ju etanol som brukar hålla bra, men 10år är lite för långt. Även en chans att du inte ens får något rus. Så jag hade skippat.

Medicin ska lämnas in till apotek för övrigt, då våra reningsverk har lite svårt att rena dessa.
Citera
2019-12-31, 14:50
Medlem
Citat:

Seriösa svar tack.
drick max 70 ml det räcker för att bli bäng för en vuxen. KOMBINERA ALDRIG MED NÅGOT ANNAT.

man blir törstig för att det är uttorkande. varför vill du dricka detta? du är mycket ung. skriv PM om du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in