Tog det för kanske 40 min sen 1 dl. Hur lång tid är man så här jävla röd i fejset??
Tog nyss ett par clarityn. Men ska iväg om en stund och såhär kan jag inte se ut fyfan.
Tog det för kanske 40 min sen 1 dl. Hur lång tid är man så här jävla röd i fejset??
Tog nyss ett par clarityn. Men ska iväg om en stund och såhär kan jag inte se ut fyfan.
Snabba svar uppskattas!
Kan ta någon timme. Jag brukar använda hydrokortison när jag dragit i mig en flaska, blir helt röd och kliar huden av mig annars.
Tar det längre tid för Cocillana att börja verka om man dricker vatten? Tog det nyss men börjar bli rätt törstig...
Skulle kunna ta längre tid iom att du späder ut det i magen med en massa vatten. Men är det på tom mage så borde det nog inte spela nån roll iom att det tas upp direkt.
Tog 60ml vid 17:00, sedan 60ml till 23:00. Kan jag ta 60ml till nu, 03:00, utan att riskera något? Äter även 100mg lyrica per dag, om det är relevant..
Tog 25mg propavan vid 22:00
Förresten, läser att halveringstiden är två timmar, men känns snarare som det dubbla.
Ah cocillana är så jävla Nice men finns inte här runt Sthlm inte de jag känneriaf, letat och letat fan körde sistone julas
Hahaha gå bara till en doktor och säg att du har rethosta och fejka lite jobbig hosta, säg också att du knappt kan sova på nätterna, du kommer lungt få 250ml..
Etylmorfin är sjukt underskattad! Man blir så skönt sänkt av den. Är det bara jag som får minipupiller av JUST etylmorfin? Andra opiater/opioider brukar det vara relativt lugnt med, men just etylmorfin gör att pupillerna knappt syns!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!