Har sökt och letat men ej funnit. Kräktes senast i lördags på natten typ, alltså mer än 2 dygn sedan, tänkte dricka ett par tre öl och några shots kanske, är det en hemskt dålig ide? Har alltså varit magsjuk med diarre och spyor, dock bara en kväll, och nu har det gått mer än 2 dygn sen sist. Inga problem att dricka vatten, har nästan käkat som vanligt också, bara lite mindre. Kanske öppna ölen och låta den stå så den blir lite avslagen är bra? Tacksam för snabba svar
Spelar ingen roll. Om du haft vinterkräksjukan så är det ju ett virus.
Så det gör varken till eller från om du dricker alkohol.
Får du behålla mat och dryck, så lär du få behålla alkoholen också.
Det värsta som kan hända är att det kommer upp igen.
Du kan dricka alkohol men kroppen blir ju uttorkad efter att man har varit magsjuk och alkohol har ju samma effekt så du lär inte må så bra när du vaknar imorrn. Drick mycket vatten och ät bra så blir det nog bra
Nu dragit i mig 2 bärs och ca 5 cl vodka, slutledningen blir härmed att nytillfrisknad från magsjuka + alkohol = galant! Fått i mig ytterst lite käk senaste dagarna och magsäcken är liten som min vänstra, rekommendaras starkt !!!
Nu dragit i mig 2 bärs och ca 5 cl vodka, slutledningen blir härmed att nytillfrisknad från magsjuka + alkohol = galant! Fått i mig ytterst lite käk senaste dagarna och magsäcken är liten som min vänstra, rekommendaras starkt !!!
Ett destruktivt alkoholbeteende är aldrig att rekommendera.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!