• 1
  • 2
2013-12-03, 16:42
Medlem
Upprycknings avatar
Undrar vilken gymkedja man bör börja träna på om man

1) Vill hitta ett ragg så lätt som möjligt, lättfångade brudar

2) Vill hitta så heta och snygga brudar som möjligt, gärna framgångsrika också

Är ett gym i allmänhet ett ställe där många hittar varandra? Ett ställe där många hittar ett ligg?

Är för övrigt 27 år gammal och väger ca 10 kg för mycket..

Tack för svar!
Citera
2013-12-03, 16:53
Medlem
berra17s avatar
kör sats elr world class. Välj de gymmen som ligger i innestan, då finns det mycket ögon godis
Citera
2013-12-03, 16:55
Medlem
Vindens avatar
Lite OT kanske men är det inte bättre att du raggar på krogen och gymmar på gymmet? Folk är ju där för att gymma.
Citera
2013-12-03, 17:03
Medlem
Upprycknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Lite OT kanske men är det inte bättre att du raggar på krogen och gymmar på gymmet? Folk är ju där för att gymma.

Tänkte inte gå runt och fråga om folk vill knulla men bara säga hej och sen småprata lite när man sagt hej några gånger och hoppas på att det kan leda till att jag får knulla

Visst har tänkt ragga på krogen men vill öka på mina chanser + att man ser ju bättre hur dom ser ut på gymmet, man kan se exakt storlek på rattar, form på röv, osv
Citera
2013-12-03, 17:03
Medlem
Upprycknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berra17
kör sats elr world class. Välj de gymmen som ligger i innestan, då finns det mycket ögon godis

Sats bättre än Worldclass?

Vilket Sats-gym är bäst om man vill så syn på heta framgångsrika brudar?
Citera
2013-12-03, 17:15
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppryckning
Undrar vilken gymkedja man bör börja träna på om man

1) Vill hitta ett ragg så lätt som möjligt, lättfångade brudar

2) Vill hitta så heta och snygga brudar som möjligt, gärna framgångsrika också

Är ett gym i allmänhet ett ställe där många hittar varandra? Ett ställe där många hittar ett ligg?

Är för övrigt 27 år gammal och väger ca 10 kg för mycket..

Tack för svar!

Sats stureplan!!!
Citera
2013-12-03, 17:17
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Tänkte inte gå runt och fråga om folk vill knulla men bara säga hej och sen småprata lite när man sagt hej några gånger och hoppas på att det kan leda till att jag får knulla

Visst har tänkt ragga på krogen men vill öka på mina chanser + att man ser ju bättre hur dom ser ut på gymmet, man kan se exakt storlek på rattar, form på röv, osv

Väljer att citera Barney Stinson fårn HIMYM,

Barney Stinson: I invest in women who - How can I put this delicately? - They fat! I give them the attention they don't get now, and when they get hot, who do they come to? The guy who gave them attention back when they weren't.
Citera
2013-12-03, 17:17
Medlem
shitmagnets avatar
Tagga ned lite.
För det första så är framgångsrik (oavsett av om du menar ekonomiskt, socialt eller båda) och lättfångad en motsägelse i sig.
För det andra så finns det väl inte så många (ens här på Flashback, skulle jag tro) som har åkt runt och bedrivit forskning om var de flesta "heta brudar" med nämnda egenskaper befinnes.

Sen så kanske du inte ska gå till ett gym primärt för att ragga, för då kan du råka illa ut
Citera
2013-12-03, 17:19
Medlem
Fulla brudar är lättare på alla vis. Dvs välj uteställen istället för gymmet!
Citera
2013-12-03, 17:42
Medlem
Haaa tror gymmet e sista stället du kommer få ragg på några tighta brudar när du e fet . Vältränade brudar vill ha vätränade snubbar inte chips och öl grabbar som du
Citera
2013-12-03, 17:47
Medlem
sedans avatar
Träning? Inte direkt.

Träning --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
2013-12-03, 17:56
Medlem
berra17s avatar
Citat:
Sats bättre än Worldclass?

Vilket Sats-gym är bäst om man vill så syn på heta framgångsrika brudar?

Sats Stureplan, FRidhemsplan eller Spårvagnshallarna skulle jag säga men det gäller att du tajmar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in