2013-12-03, 13:23
Medlem
DTWKs avatar
Skulle behöva skicka ett och samma SMS till ca 200 personer och de måste kunna svara på det till min telefon utan att se att det har gått ut till flera mottagare. Någon som har tips på en bra tjänst för ändamålet? Jag har telefonnumren i ett excelark och det vore skönt att slippa skriva varje nummer för sig i varsit sms.

iPhone 5 iOS 7.0.4
Citera
2013-12-03, 13:24
Det finns diverse funktioner via internet du kan använda dig utav.
Googla lite så ska du finna. Lär kosta dock.
Citera
2013-12-03, 15:12
Medlem
MiniCharlies avatar
smsgrupp.se

Vet inte om det finns något maxantal för hur många som kan vara i samma grupp. Dock måste du skriva alla nummer var för sig.
Citera
2013-12-04, 12:32
Medlem
DTWKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniCharlie
smsgrupp.se

Vet inte om det finns något maxantal för hur många som kan vara i samma grupp. Dock måste du skriva alla nummer var för sig.

Max 25/grupp plus att de kommer se att de blivit tillagda i gruppen och vilka andra som är med.
Citera
2013-12-04, 15:46
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
Skulle behöva skicka ett och samma SMS till ca 200 personer och de måste kunna svara på det till min telefon utan att se att det har gått ut till flera mottagare. Någon som har tips på en bra tjänst för ändamålet? Jag har telefonnumren i ett excelark och det vore skönt att slippa skriva varje nummer för sig i varsit sms.

iPhone 5 iOS 7.0.4

Du kan ju kolla om www.fishtext.com duger för ditt massutskick. Man kan importera listor. Så här står det på deras hemsida om det:

Please select the file containing the contacts you would like to add to FishText and then click Upload. You can create this file (either a Comma Separated Variables [.csv] file or a vCard [.vcf] file).
Citera
2014-05-30, 00:43
Medlem
litvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK

iPhone 5 iOS 7.0.4
http://www.uniqtelecom.by, låga prisar , 1 000 funktioner
kontakta mig om du intresserad
Citera
2014-05-31, 11:34
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litvin
http://www.uniqtelecom.by, låga prisar , 1 000 funktioner
kontakta mig om du intresserad

Jag skulle definitivt ta kontakt med SMSgrupp.se eller Fishtext.com istället.

Det kan ju aldrig vara intressant för ett svenskt företag eller förening att lägga över en massa information till Vitryssland, den sista gamla kommunistdiktaturen från gamla Sovjet, och tillika en av de tre grundarna av det nya fascistiska Sovjet.

Åvrådes å det starkaste!!! Det finns säkrare sätt.

PS. Litvin betyder ju litau, och jag gissar att du som (f.d.) medborgare i ett av de tidigare ockuperade länderna borde veta och förstå!
Citera
2014-05-31, 21:48
Medlem
DTWKs avatar
Kan medela att jag använde pixie. Funkade riktigt bra och var inte så fasligt dyrt. Tack för alla tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in