Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
... eller beror det på att man tröttnar på att argumentera mot dessa evighetsmaskiner?
T.o.m. en diskussion om växthuseffekten blev en "jag hatar alla invandrare-tråd" (eftersom varmare klimat gör att fler människor tvingas fly).
Menar du den i Loungen nu eller?
Ang. topic. Nej, FB är inte en samlingsplats för rasister, men eftersom vi "rasister" blir bannade från andra diskussionsforum så finns det inte så många andra ställen att gå till ifall man vill diskutera med åsiktsmotståndare (att diskutera invandring på nordish.net tycker jag är tämligen meningslöst då alla är av samma åsikt). Därför tror jag att Fb blivit väldigt poppis bland "rasister".
Jag kan som användare inte hävda att man borde utvisa alla icke-vita ur Sverige på dom flesta forum, medans det är fullkomligt acceptabelt att förespråka att alla svenskar ska få sina egendomar beslagtagna av staten, att politiskt våld är acceptabelt mot "rasister" och kapitalister.
Skulle jag säga och argumentera för att det bara dog 1 miljon i koncentrationslägrena istället för 12 miljoner (eller vad siffran nu säger) så blir jag bannad direkt. Men sitter jag och hävdar att Stalins arbetsläger i Sibirien aldrig existerat så får jag stanna kvar.
Vet du vad det kallas?
Yttrandefrihet.. Ta det i munnen och smaka lite på det. Jag lovar dig, det är riktigt underbart!