Citat:
Ursprungligen postat av Tom iskalle'n
Är det Fb:s huvudsyfte att sprida hatpropaganda mot invandrare?
Nej, naturligtvis inte!
Citat:
Det finns knappt en tråd där inte invandrarmotståndarna tilllåts kapa trådarna med sina kommentarer och påhopp.
Flashbacks administration förbehåller sig rätten att, inom ramarna för regelverket och gällande lagstifning, låta folk uttrycka vilka åsikter som helst. Även dina, glöm inte det.
Citat:
Man skulle ju lika gärna kunna tro att man hamnat i något nasse-forum.
Se mitt svar ovan, om några nazister uttrycker sina åsikter, so be it. Om några fönsterkrossande våldsfascister från AFA gör det, so be it också.
Citat:
Hur kommer det sig att moderatorerna är så jävla flata i invandringskategorierna?
Det som du felaktigt uppfattar som flathet är inget annat än just det som jag skrivit ovan. För tydlighetens skull citerar jag mig själv: "Flashbacks administration förbehåller sig rätten att, inom ramarna för regelverket och gällande lagstifning, låta folk uttrycka vilka åsikter som helst. Även dina, glöm inte det."
Allas åsikter kan inte passa alla människor, men att förbjuda dom eller aktivt arbeta för att försvåra för alla att uttrycka dom är något av det värsta som finns och är inget annat än en våldtäkt på den svenska grundlagen.
Jag kan rekommendera dig att läsa
denna tråden, den omfattar mycket av det som du har synpunkter på.