2014-04-10, 10:52
Medlem
Snobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abikom
Tjejen är tysk.

Oops, klantigt av mig. Då är det en nazist-familj då. Ännu mer självklart egentligen.
Citera
2014-04-10, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorze
Frågan är varför det här exemplet tas upp då de inte konfronterar den misstänkte näthaterskan. Om det beror på att hon inte är myndig så borde det väl finnas andra exempel på näthatande personer?

Nä det här programmet borde gå i retur rakt ned i soptunnan.
(Hatar jag nu enligt Archberg logik?)

Du har nog missförstått det hela. Programmet går ju ut på att avslöja människor som trakasserar och sprider hat kontinuerligt, oftast olagligt. Inte på enskilda individer som någon gång sagt "Jäkla pucko" eller "Vilken dum idé du har".

Jag tror att anledningen till att de inte konfronterade näthaterskan var att hon inte var myndig, men även att det var ett pågående ärende som var på väg upp i domstol. Näthaterskan är även numera dömd för sitt brott.
Citera
2014-04-10, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abikom
Tjejen är tysk.

Tysk och värsta nazisten. Skulle gärna vilja se henne uthängd faktiskt, undrar om hon vågar vara lika ful i mun då?
Citera
2014-04-10, 12:30
Medlem
zorzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltKowalski
Du har nog missförstått det hela. Programmet går ju ut på att avslöja människor som trakasserar och sprider hat kontinuerligt, oftast olagligt. Inte på enskilda individer som någon gång sagt "Jäkla pucko" eller "Vilken dum idé du har".

Jag tror att anledningen till att de inte konfronterade näthaterskan var att hon inte var myndig, men även att det var ett pågående ärende som var på väg upp i domstol. Näthaterskan är även numera dömd för sitt brott.
Nej jag har inte missförstått programideen.Finns en skog av personer som näthatar och nätmobbar kontinuerligt.

Det jag undrar över är valen av objekt då de som blivit näthatade/nätmobbade själva har näthatad/nätmobbat.Vilket det har framgått i tråden.

Misstänker dåligt research arbete.....

Tycker att Archberg uppträder lite lamt, men det är klart att det inte är roligt att ha outat en "gangster" som sedan tagit sitt liv.

Till er som skriver kommunist om herr Archberg så har han gett avkall i Radio1 och sagt att han numera röstar på M. Han sa att kommunist tiden mer var en ungdomsgrej och att han påverkades av dem han umgicks med. Undrar vilka han umgås med numera? Är det påverkan därifrån?

Men mot slutet i Radio1 så uttryckte han ett litet ånger för M rösten , kanske han står under tryck från Expo eliten och dess svansföretag?
Senast redigerad av zorze 2014-04-10 kl. 12:42.
Citera
2014-04-10, 13:29
Medlem
Zasse2s avatar
Hur många misslyckade "trolljägarbesök" tror ni det var under inspelningen av programmet?
Alla personer Assberg besöker borde väl inte vilja prata med honom och åtminstone någon borde väl gett svar på tal och stått på sig ordentligt.
Någon som har mer info angående detta?
Citera
2014-04-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zasse2
Hur många misslyckade "trolljägarbesök" tror ni det var under inspelningen av programmet?
Alla personer Assberg besöker borde väl inte vilja prata med honom och åtminstone någon borde väl gett svar på tal och stått på sig ordentligt.
Någon som har mer info angående detta?

Varför frågar du oss? Du kan ju alltid ringa till TV3 eller maila, och på så sätt försöka få ett riktigt svar.
Citera
2014-04-10, 16:05
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zasse2
Säkert en hel del. De flesta skulle bara be Aschberg fara åt helvete, eller bara gå därifrån. Han är ingen polis, ingen behöver stå till svars inför honom. Lite mesigt att bara stå där och stamma och slingra sig...
-"Hej då, jag vill inte prata med dig", typ.
Citera
2014-04-10, 16:28
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iphonecracker
Han är ingen polis, ingen behöver stå till svars inför honom.

Polisen gör ju ingenting åt saken, så jo, kräken kan allt så till svars inför Robban.

---

Nej, förra avsnittet var inget vidare. Hoppas på mer riv i nästa!

Det är verkligen tragiskt hur många hatiska och genuint onda människor det finns. Måste vara riktigt jobbigt att vara så sprängfylld med ilska och idioti. Varför inte hitta någon mer givande hobby, än att näthata?
Citera
2014-04-10, 17:20
Bannlyst
skitprogram, även 3e avsnittet var dåligt.
Senast redigerad av LuckyFifaPacks 2014-04-10 kl. 17:28.
Citera
2014-04-10, 17:23
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Invandrare kallar en annan zigenare och fattig

Ja? Vad menar du? Är alla invandrare fattiga samt zigenare? Obegriplig mening.
Citera
2014-04-10, 20:50
Medlem
volvo 240s avatar
Det här avsnittet bar ju rätt b..

Nån mer som noterade deras radiosnack typ "han kommer här, över" "uppfattat, över"

Det heter KOM och inte över era anglofierade idioter.
Citera
2014-04-10, 22:06
Medlem
eribabsis avatar
Kikar på veckans avsnitt nu. Vill minnas att sambon, efter senaste avsnittet, kläckte någon kommentar i stil med "Kissie har ju varit precis likadan". Någon som har koll på om det stämmer? Sambon menar på att Kissie har ju använt sin blogg till att spy galla över annat folk. Vilken mina Aschan gått på isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in