Citat:
Ursprungligen postat av
WaltKowalski
Du har nog missförstått det hela. Programmet går ju ut på att avslöja människor som trakasserar och sprider hat kontinuerligt, oftast olagligt. Inte på enskilda individer som någon gång sagt "Jäkla pucko" eller "Vilken dum idé du har".
Jag tror att anledningen till att de inte konfronterade näthaterskan var att hon inte var myndig, men även att det var ett pågående ärende som var på väg upp i domstol. Näthaterskan är även numera dömd för sitt brott.
Nej jag har inte missförstått programideen.Finns en skog av personer som näthatar och nätmobbar kontinuerligt.
Det jag undrar över är valen av objekt då de som blivit näthatade/nätmobbade själva har näthatad/nätmobbat.Vilket det har framgått i tråden.
Misstänker dåligt research arbete.....
Tycker att Archberg uppträder lite lamt, men det är klart att det inte är roligt att ha outat en "gangster" som sedan tagit sitt liv.
Till er som skriver kommunist om herr Archberg så har han gett avkall i Radio1 och sagt att han numera röstar på M. Han sa att kommunist tiden mer var en ungdomsgrej och att han påverkades av dem han umgicks med. Undrar vilka han umgås med numera? Är det påverkan därifrån?
Men mot slutet i Radio1 så uttryckte han ett litet ånger för M rösten , kanske han står under tryck från Expo eliten och dess svansföretag?