2020-03-24, 22:55
Medlem
Boisen misslyckades med att plocka upp det bästa argumentet:
"-Det finns de som gillar större tjejer"
Citera
2020-03-24, 23:06
Medlem
swimmingpools avatar
Malmökillen var otroligt rolig! Garanterat sverigedemokrat. IQ badboll liksom.
Citera
2020-03-24, 23:46
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelcherry
Har ansikten och namn alltid varit suddade?

ja ibland är ju även rösterna förvrängda så dom låter som robotar... urlöjligt ja..
Citera
2020-03-24, 23:59
Avslutad
Vem tittar ens på den här skiten längre, frånsett vänsterblivna mongon? Programidén är ju så hopplöst fast i en skamkultur som känns väldigt 2013 och som helt bygger på att man ska känna respekt inför och ’vara rädd för’ Aschberg. Även det har skiftat väldigt på senare år allt eftersom folk har fått upp ögonen för vilken avskyvärd liten regimlakej judebolsjeviken Aschberg är och vilka skamlösa kopplingar bakåt hans familj har.

Jag kan tänka mig att det är betydligt svårare att få ’rätt’ reaktioner från de utpekade trollen idag, de reagerar helt enkelt inte som förväntat när den gubbfete lille sionisten står utanför dörren med sin kamera och försöker vara grötmyndig.

Gott så. Aschberg och hans tentakler är en kvarleva från en svunnen tid. Jag antar dessutom att den här säsongen blir den sista innan malpåsen tar även den här programidén.
Citera
2020-03-25, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Meeeeezt90
Det låter så jävla töntigt när både Robbanbobban och Frida säger "trollet". "NU tar vi fast trollet".
Kom på något bättre ord, snälla.

Låter bättre med näthataren typ
Citera
2020-03-25, 00:18
Avslutad
Inte allt för underhållande start men tycker ändå folk borde vara självkritiska lägger man ut/skickar man naken bilder. Stor risk att de sprids.

Såklart att det inte är rätt att spridas utan tillåtelse. Men man kanske inte bör bli allt för förvånad. Är man smart så tar man inte naken bilder och visar ansiktet samtidigt.
Citera
2020-03-25, 00:38
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Vem tittar ens på den här skiten längre, frånsett vänsterblivna mongon? Programidén är ju så hopplöst fast i en skamkultur som känns väldigt 2013 och som helt bygger på att man ska känna respekt inför och ’vara rädd för’ Aschberg. Även det har skiftat väldigt på senare år allt eftersom folk har fått upp ögonen för vilken avskyvärd liten regimlakej judebolsjeviken Aschberg är och vilka skamlösa kopplingar bakåt hans familj har.

Jag kan tänka mig att det är betydligt svårare att få ’rätt’ reaktioner från de utpekade trollen idag, de reagerar helt enkelt inte som förväntat när den gubbfete lille sionisten står utanför dörren med sin kamera och försöker vara grötmyndig.

Gott så. Aschberg och hans tentakler är en kvarleva från en svunnen tid. Jag antar dessutom att den här säsongen blir den sista innan malpåsen tar även den här programidén.

Dessa vänsterdrägg står och leker moraliska översittare. Fy fan. Vem kan känna sig "avslöjad" av sådana hycklare och samhällssabotörer, frågar jag mig.
Citera
2020-03-25, 00:46
Medlem
kukflashs avatar
Säsong fyra och första avsnittet var ett bottennapp direkt. Tjejerna som beklagar över hur folk sprider deras bilder på andra plattformar än instagram/snapchat. Den extremt korta tjejer kläcker också ur sig "Det är väldigt kränkande att mitt namn står där". Ja, namnet står även på instagram så vad är skillnaden?

Dessutom suger Frida Boisen på att konfrontera, kommer inte med några poänger och är dåligt påläst. Bland annat sa hon "Tittar man på tjocka nakna tjejer så kommer det upp i flödet". För det första så kan man få upp bilder som vännerna gillar så hennes snack om algoritmer stämmer inte, bra också att hon kallade Fideli(?) för tjock när hon är ute på trolljakt efter en person som gjort samma sak
Senast redigerad av kukflash 2020-03-25 kl. 00:57.
Citera
2020-03-25, 07:40
Medlem
bringeroflights avatar
Jag tror Frida och Robert skulle byt offer, malmökillen hade behövt träffa en sur gubbe. Mrkuk var ju bara tragisk, en 40 åring norrlänning som sitter på nätet och runkar hela dagarna. Han hade väl aldrig kontaktat tjejerna utan bara dammsugit mötet efter bilder som lagts upp frivilligt, visst några var säkert , och delat på en tysk sida. Tror inte många i alla fall inte jag hört talas om volofile innan kvällen. Det fanns därmed knappt några offer utan tv hade sökt upp tjejerna och informerat dessa om bilderna. Det är knappast vad jag kallar troll utan bara tragisk runkgubbe.
Citera
2020-03-25, 08:57
Medlem
Novus4212s avatar
Jag tyckte att Malmökillen stod upp för vad han tyckte och vågade ta konfrontationen så det skall man ge honom cred för definitivt.

Sen var han rolig på sitt sätt och jag dog av garv när han nämnde kring "tar över som vänsterveganer" samt när han såg en bild på tjejen "fyyy....faaan".

Jag håller med om att bilder som är strängt privata och som aldrig var menade att komma ut (hackad mobil, iCloud, etc) är inget som jag gillar precis.

Det är som ett inbrott. Ett intrång i privatlivet.

Men små flams som lägger ut bilder på sig själv i vilken form som helst, lättklädda eller nakna, kan inte stå och böla i TV och tycka att det är för jävligt att man inte kan få klä sig hur som helst eller att det har lagts på annat forum eller medium.

Det ENDA det handlar om är att flamset ifråga är sur för att hon inte får de likes på SITT Instagram, Snapchat eller var fan det nu än må vara för det är det enda det handlar om i dessa fall.

Lägger du ut något så får du räkna med att andra kan ta det och lägga ut på andra ställen på nätet.

Tjejen som intervjuar är urusel och Robban har sänkt sig rejält i jakten på pengar genom årens gång med början när han skulle hålla i Baren.
Citera
2020-03-25, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Jag tror Frida och Robert skulle byt offer, malmökillen hade behövt träffa en sur gubbe. Mrkuk var ju bara tragisk, en 40 åring norrlänning som sitter på nätet och runkar hela dagarna. Han hade väl aldrig kontaktat tjejerna utan bara dammsugit mötet efter bilder som lagts upp frivilligt, visst några var säkert , och delat på en tysk sida. Tror inte många i alla fall inte jag hört talas om volofile innan kvällen. Det fanns därmed knappt några offer utan tv hade sökt upp tjejerna och informerat dessa om bilderna. Det är knappast vad jag kallar troll utan bara tragisk runkgubbe.

Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Jag tyckte att Malmökillen stod upp för vad han tyckte och vågade ta konfrontationen så det skall man ge honom cred för definitivt.

Sen var han rolig på sitt sätt och jag dog av garv när han nämnde kring "tar över som vänsterveganer" samt när han såg en bild på tjejen "fyyy....faaan".

Jag håller med om att bilder som är strängt privata och som aldrig var menade att komma ut (hackad mobil, iCloud, etc) är inget som jag gillar precis.

Det är som ett inbrott. Ett intrång i privatlivet.

Men små flams som lägger ut bilder på sig själv i vilken form som helst, lättklädda eller nakna, kan inte stå och böla i TV och tycka att det är för jävligt att man inte kan få klä sig hur som helst eller att det har lagts på annat forum eller medium.

Det ENDA det handlar om är att flamset ifråga är sur för att hon inte får de likes på SITT Instagram, Snapchat eller var fan det nu än må vara för det är det enda det handlar om i dessa fall.

Lägger du ut något så får du räkna med att andra kan ta det och lägga ut på andra ställen på nätet.

Tjejen som intervjuar är urusel och Robban har sänkt sig rejält i jakten på pengar genom årens gång med början när han skulle hålla i Baren.

Jag har inget emot att se fruntimmer i tv. Men den där Frida är en riktig mespropp. Amatörporr som kanske var frivilligt upplagd men hämndporr fanns fritt tillgängliga på stora sajter som Xhamster förr inte så länge sedan. Allt förändrades efter att en italiensk tjej blev mobbad till döds (blev trakasserad på stan av okända främlingar) för att hon var med i en viral porrfilm. Bland annat var det en känd italiensk fotbollsspelare som retweetade en film med henne. Efter denna incidenten har man tagit krafttag mot olika typer av hämndporr/amatörporr. Bland annat dömdes en snubbe som hade en hämndporrssajt till 40 års fängelse i USA. Kanske är corona viruset guds straff mot italienarna för att italienarna har stulit våran hämndporr?
Senast redigerad av Artsdoktor 2020-03-25 kl. 20:35.
Citera
2020-03-25, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Tjocka kvinnor kan ta över som vänsterveganer gjort.

Malmökillen vet hur saker fungerar.

Det roliga är att han har samma dialekt som Johan Glans. Det skulle vara toligt om det kom fram att det var Johan hela tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in