2015-02-25, 20:18
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Nu har Kriminellt.com gått ut med hans personliga information, iallafall: http://kriminellt.com/trolljagarna-pa-tv3-fick-tag-pa-en-pedofil/
Citera
2015-02-25, 20:54
Medlem
Arons avatar
ursäkta men vad betyder det att man sysslar med streaming
Citera
2015-02-25, 20:58
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
ursäkta men vad betyder det att man sysslar med streaming

Du sänder live en uppspelning av det spel du spelar oftast med en liten kamera på dig samtidigt.
Citera
2015-02-25, 20:59
Medlem
rubys avatar
Skulle skickat Robert "Ipongo" Hermansson med en enkelresa till Syrien.
Citera
2015-02-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruby

Kanske skulle han kvala in i ledningsgruppen inom IS?
Citera
2015-02-25, 21:09
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgBlattePostar
Nu har Kriminellt.com gått ut med hans personliga information, iallafall: http://kriminellt.com/trolljagarna-pa-tv3-fick-tag-pa-en-pedofil/

Sånt här som skapas av Aschbergs program, begår han ett brott så ska han lagföras. Inte hängas ut av folk som tar saken i egna händer.
Citera
2015-02-25, 21:11
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Du sänder live en uppspelning av det spel du spelar oftast med en liten kamera på dig samtidigt.

är det många som kollar på sånt, låter tråkigt
Citera
2015-02-25, 21:14
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aron
är det många som kollar på sånt, låter tråkigt

Är man intresserad av spelet i sig och om den som streamar är underhållande är det ju som tv eller vilken annan underhållning som helst, klart det drar publik. Det är oftast chatten bredvid som skapar problemen.
Citera
2015-02-25, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Nej, men jag reagerade på att du sa att du inte tyckte om henne pga hennes utseende. Du känner henne inte ens, och ändå gör du såna uttalanden.
Ja? Jag ogillar hennes utseende och stör mig på det. Tror att även Mrs Perfekt har något hatobjekt.
Citera
2015-02-25, 22:08
Avstängd
OliverCromwells avatar
Nu har jag inte mycket till övers med vad "Pongo" håller på med.

Men jag tyckte det var starkt av honom att våga stå på sig.

Han har dessutom en poäng då tjejerna som faktiskt viker ut sig, har ett val. Bara be honom att dra åt helvete. Vad fan ska dom göra? Lite näthat, och? Sen kommer de att gå vidare.

Det Aschberg gör är att utnyttja unga tjejers känslighet, och att det här med nätet är fortfarande nytt för många. Även om "Pongo" är lite sjuklig på sitt eget sätt, så är han dock inte lika manipulativ som Aschberg. Inte i närheten.
Citera
2015-02-25, 22:09
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruby

Aschberg får gärna följa med honom.
Citera
2015-02-25, 22:34
Medlem
ArgBlattePostars avatar
Det jag avskyr med det där vidriga jävla svinet Pongo är att han drar skam över all legitim kritik som finns mot begreppet "politisk korrekthet". Jag är väldigt anti-PK men det betyder för fan inte att jag tycker att det är okej att trakassera människor sexuellt, speciellt inte när dom är minderåriga.

Han har knappast gjort intelligenta normkritiker några tjänster med sitt patetiska försök att rättfärdiga sina sextrakasserier. Om man står på hans sida är man en riktigt hopplös idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in