Haha, fick lov att se avsnittet när Swebliss och Ipongo var med.
Senast jag såg Trolljägarna var med "hult hatar", ironiskt nog så hade jag efter programmet då en diskussion med just den här Robert "ipongo" på Trolljägarnas facebook sida

han tog hult hatar i försvar och sa att aschberg och trolljägarna ville skapa hat mot "hult hatar"....medans jag menade på, att det han sagt var relevant om nu det skulle befoga hat....tillbaks?
Jag menar, med det resonemanget så är allting "OK" tills man blir "påkommen", för då är man helt plöstligt ett offer själv.
Till slut när jag hade argumenterat ett tag så blockerade han mig, lol.

Synd att han inte kunde erkänna som den där killen som skrev massa skit till Swebliss gjorde.
Måste säga att det var strongt gjort och att dessutom be om ursäkt! Jag hoppas han fattar att man inte kan hålla på så och tilltala människor hur man vill. Men ja, Swebliss är en äkta n00b men fortsätter hon nöter kanske hon blir bra att glo på till slut med....ärligt talat så är det ingen streamer inom csgo som håller måtte

dom flesta är n0000bz. LOL
-
SEN allt tjaffs om att Robert Aschberg jobbar för att hänga ut oskyldiga människor, visst, till viss del kan jag hålla med men jag vet ändå att alla älskar när Aschberg får ifrågasätta det som är lite känsligt,

när började Insider egentligen?
Vem glömmer inte det här introt
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HUw_rQilEuc#t=63 var det torsdagkvällar 22 eller 23?

hehe, sån "kuslig" känsla jag fortfarande har när det där gick...

kanske för att man var så pass ung.
Hade gärna sett Aschberg ifrågasätta några större perspektiv men det är väl för mycke begärt i det "journalistiska Sverige", tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klappar
Det gäller att finna gränsen mellan näthat och kritik. Många offentliga personer som streaming tjejen brukar vara lättkränkta och anse att lite kritik är grovt näthat.
Klarar man inte av att höra lite kritik så är det nog bättre att flytta ut i skogen utan någon kontakt med omvärden för resten av livet. Näthat är självklart fel, men det gäller att skilja på kritik och näthat. Nu har jag förvisso ingen aning om exakt vad folk har skrivit och brukar skriva till henne.
Kritik är inte perversa sexuella förfrågningar eller hot.