2015-02-25, 06:42
Medlem
kvarkenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Och det är anledningen till att du inte tycker om henne, för att hon ser ut som en kille? Hon förtjänar då alla elaka kommentarer?
För jävla sorgligt att folk håller på såhär - de måste må väldigt dåligt själva som inte unnar andra framgång.

Håller med. Om hon åtminstone var en anhängare av IS eller hade ett brinnande intresse för att arkebusera kattungar, då hade jag förstått hatstormen bättre.

Tycker dessutom att hon är söt och ser inte alls ut som nån kille.
Citera
2015-02-25, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Han måtte runka jävligt mycket i sin ensamhet, vid sidan av att spela spel, för knulla lär han aldrig få göra utan att våldta.

Det är just våldta han sysslat med.
Citera
2015-02-25, 10:23
Medlem
Corwoods avatar
Fy fan, Pongo ser ju helt nervskadad ut. Skyller på sömnbrist och kyla? Snarare allt supande som han är (ö)känd för. Och exakt vad är den där brytningen/dialekten? Låter som tio olika på en och samma gång.
Citera
2015-02-25, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corwood
Fy fan, Pongo ser ju helt nervskadad ut. Skyller på sömnbrist och kyla? Snarare allt supande som han är (ö)känd för. Och exakt vad är den där brytningen/dialekten? Låter som tio olika på en och samma gång.
Talfel. låter som han inte kan säga R
Citera
2015-02-25, 11:31
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Och det är anledningen till att du inte tycker om henne, för att hon ser ut som en kille? Hon förtjänar då alla elaka kommentarer?
För jävla sorgligt att folk håller på såhär - de måste må väldigt dåligt själva som inte unnar andra framgång.

Många sitter väl hemma i pojkrummet hos föräldrarna, åldern närmar sig 30 med stormsteg. Enda hobbyn och sysselsättningen de har är att spela dator. Det dövar ångesten för den arbetslösa världen utanför föräldrahemmet. Då kommer en tjej, snygg dessutom, och kan leva på sitt datorspelande.

Måste kännas för jävligt för en del, men deras beteende är inte rätt för det.
Citera
2015-02-25, 11:57
Medlem
YoungGirls4evers avatar
Det är en hel del saker jag reagerar på när det gäller detta programmet. Uthängningar av detta slaget där man demoniserar människor verkar väldigt kontraproduktivt och föder bara mer hat. Man riskerar också att det destruktiva beteendet trappas upp hos den uthängde vilket leder till att fler människor tar skada. Sedan så tycker jag det verkar uppenbart att den här Pongo lider av psykiska problem eller mentalt handikapp och är antagligen inte medveten om vad han håller på med så därmed tycker jag det är omoralist att gå på sådana människor. Och till sist.. dessa tjejer han håller på skriver med är ju själva aktiva och skriver tillbaks så det är ju inte enbart han som är drivande så att säga. De skulle kunna välja att bara blockera honom och sluta skriva men det gör dom inte. Jag tycker det verkar som att de gillar att provocera och leka med elden dom små slynorna, och då får de ta konsekvenserna av detta.
Citera
2015-02-25, 12:05
Medlem
EndGames avatar
Citat:

håller med med tanke på vilka jäkla träsktroll till killar det finns som streamar utan att en arme av troll rackar ner på deras pizzahy och bibringar tycks det jävligt utstuderat att just välja ut en ung svensk tjej och hata sönder henne.
Citera
2015-02-25, 12:11
Medlem
Ändå rätt skönt att se honom ("pongo") stå där, spela tuff, filma med mobilkameran medan handen skakar sönder, snubbla på orden, prata blaj om "Pk-samhället" och allt skit.

Alltså, folk som använder argument kring pk, feministhat och liknande, måste väl ändå skämmas för att man delar åsikter med sånt här folk, och låter sånt här folk representera en?

Ingen chock ändå. Detta var väl killen som startade parti med två barnvåldtäktsmän?
Citera
2015-02-25, 12:18
Medlem
Citat:

Nu håller jag inte med om att man ska skriva någon elak kommentar om hur den ser ut, vilket tyvärr både kvinnor och män som streamar får utstå. Dock så blir det genast känsligare om man kommenterar en kvinnas utseende

Men att kalla någon framgångsrik för att man lever genom att göra 15 åriga pojkar kåta över sina fejk bröst så vet jag inte var världen är på väg. Låt oss kalla prostituerade för framgångsrika också.
Senast redigerad av XAjTiNGfb 2015-02-25 kl. 12:24.
Citera
2015-02-25, 12:19
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nenneno
Ändå rätt skönt att se honom ("pongo") stå där, spela tuff, filma med mobilkameran medan handen skakar sönder, snubbla på orden, prata blaj om "Pk-samhället" och allt skit.

Alltså, folk som använder argument kring pk, feministhat och liknande, måste väl ändå skämmas för att man delar åsikter med sånt här folk, och låter sånt här folk representera en?

Ingen chock ändå. Detta var väl killen som startade parti med två barnvåldtäktsmän?

Bara för att han använder ordet PK (politiskt korrekt) så betyder det inte att han representerar någon annan än sig själv.
Citera
2015-02-25, 12:20
Medlem
My name is Earls avatar
Jag förstår inte hur många resonerar om "yttrandefrihet" i denna och andra trådar i ämnet. Tydligen menar man att yttrandefrihet innebär att man får hacka hur mycket som helst på en människa på nätet; men jag tror ju inte att samma människor skulle säga "fyfan vad äcklig du är" eller liknande högt till personer de träffar på gatan eller krogen, näthatarna är ju inget annat än fega kräk.
Citera
2015-02-25, 12:22
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungGirls4ever
Det är en hel del saker jag reagerar på när det gäller detta programmet. Uthängningar av detta slaget där man demoniserar människor verkar väldigt kontraproduktivt och föder bara mer hat. Man riskerar också att det destruktiva beteendet trappas upp hos den uthängde vilket leder till att fler människor tar skada. Sedan så tycker jag det verkar uppenbart att den här Pongo lider av psykiska problem eller mentalt handikapp och är antagligen inte medveten om vad han håller på med så därmed tycker jag det är omoralist att gå på sådana människor. Och till sist.. dessa tjejer han håller på skriver med är ju själva aktiva och skriver tillbaks så det är ju inte enbart han som är drivande så att säga. De skulle kunna välja att bara blockera honom och sluta skriva men det gör dom inte. Jag tycker det verkar som att de gillar att provocera och leka med elden dom små slynorna, och då får de ta konsekvenserna av detta.

Du har rätt i att dom skulle kunna blockera honom, men dom är barn som inte tänker ordentligt. Pongo är en vuxen man som borde veta skillnaden mellan rätt och fel.

Har han psykiska problem så får han söka hjälp istället för att utpressa småtjejer på nakenbilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in