Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-11, 23:09
  #1
Medlem
Ratko Zindovic är visst en av dom allra största vapenhandlarna i Sverige!!Beväpnar visst alla gängen skiter i färgerna, klubbar,gäng osv osv!Hur fan funkar det??
Citera
2010-01-11, 23:18
  #2
Medlem
Hur funkar vad?
Citera
2010-01-11, 23:22
  #3
Medlem
jo hur fan kan det funka att han säljer vapen till en hel del grupperingar t o m när det krigats och att dom later det fortga??sen ska han ju ha fria händer av snuten att jobba
Citera
2010-01-11, 23:26
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar
Ratko Zindovic är visst en av dom allra största vapenhandlarna i Sverige!!Beväpnar visst alla gängen skiter i färgerna, klubbar,gäng osv osv!Hur fan funkar det??
Vadå funkar? Han säljer väl inte vapen med färger på, utan att han säljer vanliga vapen?


Tillägg: Jag har INGEN aning om mannen i topicinlägget sysslar med det han anklagas för.
Citera
2010-01-11, 23:31
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar
jo hur fan kan det funka att han säljer vapen till en hel del grupperingar t o m när det krigats och att dom later det fortga??sen ska han ju ha fria händer av snuten att jobba
Han kan ju fan inte fråga alla kunder om vilka de tillhör och vem de funderar på använda vapnen på. Skulle han hålla på så, så skulle han själv bli utan jobb typ.
Citera
2010-01-11, 23:32
  #6
Medlem
FÄRGER=gäng,klubbar osv inte att vapnen ar färgade!!!han säljer ju typ till dom bada stridande parterna här i malmö
Citera
2010-01-11, 23:35
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar
FÄRGER=gäng,klubbar osv inte att vapnen ar färgade!!!han säljer ju typ till dom bada stridande parterna här i malmö
Precis, klart de inte är färgade. Men det lät nästan så på dig. Klart han kan kränga över gränserna, de behöver honom. Inte tvätom.
Citera
2010-01-11, 23:35
  #8
Medlem
kan ju tillägga att RATKO vid sidan av sitt försäljande av vapen etc etc driver en egen blogg där han pastar sig vara oskyldigt dömd osv osv och samtidigt pekar ut en jävla massa folk helt öppet...det verkar inte klokt det han skriver hans lilla volta maste ha gjort stor skada pa hans psyke
Citera
2010-01-11, 23:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Precis, klart de inte är färgade. Men det lät nästan så på dig. Klart han kan kränga över gränserna, de behöver honom. Inte tvätom.

Jo men gubben inte fan gar jag och köper vapen av en snubbe som samtidgt säljer till mina fiender???det funkar ju fan inte
Citera
2010-01-11, 23:39
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar
Jo men gubben inte fan gar jag och köper vapen av en snubbe som samtidgt säljer till mina fiender???det funkar ju fan inte
Det spelar väl för fan ingen roll vem dina fiender köper av, för att de köper det vet du.

Jaja, orka.
Citera
2010-01-11, 23:42
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Det spelar väl för fan ingen roll vem dina fiender köper av, för att de köper det vet du.

Jaja, orka.

Klart som fan att det spelar roll,om du lag i krig m nagon skulle du da inte vela veta vem dom köper upp av för att skära av det???det skulle ju jag göra
Citera
2010-01-11, 23:45
  #12
Medlem
Det "roliga" är att gubbarna som körde Bräkne-hoby för nat ar sen köpte sina vapen av killen och rätt va det va sa visste snuten om hela grejen???Fredrik som va en mycket god vän blev ihjälskjuten av snuten pga just Ratko och hans samarbete m snuten
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback