• 1
  • 2
2013-12-02, 23:06
Medlem
Tja!

Funderar på att testa DAA som är en testosteronhöjare. Alla omdömen på gymgrossisten är positiva men vad jag undrar är, om det finns några farliga biverkningar med detta.

Alltså, finns det några undersökningar om det här och hur det kan påverka ens sexliv osv?

Detta är produkten jag syftar på:
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...tic-acid-250-g

Mvh
Citera
2013-12-02, 23:08
Medlem
Fenjal888s avatar
Finns troligen inga biverkningar, eller effekter alls tyvärr.
Citera
2013-12-02, 23:09
Medlem
auktors avatar
https://www.flashback.org/t1410959

finns redan tråd om just det kosttillskottet

mer testo = kåtare. därför nymfomaner oftast har förhöjt testo värde.
Citera
2013-12-02, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wierop
Tja!

Funderar på att testa DAA som är en testosteronhöjare. Alla omdömen på gymgrossisten är positiva men vad jag undrar är, om det finns några farliga biverkningar med detta.

Alltså, finns det några undersökningar om det här och hur det kan påverka ens sexliv osv?

Detta är produkten jag syftar på:
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...tic-acid-250-g

Mvh
att ta testosteronhöjare ger stor risk att ditt vanliga testosteron minskar när du inte tar testosteronhöjaren. med andra ord kroppen ser en ökad testosteron halt och ser därför ingen anledning att producera lika mycket.
Citera
2013-12-02, 23:21
Medlem
Men när man då inte längre tar testosteronhöjande, kommer ens egna nivåer aldrig bli normala igen?

Om man kör på halvdos, kommer muskelökningen(som jag är ute efter) att utebli då, eller vad tror ni?
Citera
2013-12-03, 00:00
Medlem
Citat:
Men när man då inte längre tar testosteronhöjande, kommer ens egna nivåer aldrig bli normala igen?

Om man kör på halvdos, kommer muskelökningen(som jag är ute efter) att utebli då, eller vad tror ni?

Hur gammal är du? Du kommer antagligen inte märka någon skillnad alls av en testobooster, Inget mer än en trevlig placebo effekt.
Citera
2013-12-03, 00:01
Medlem
auktors avatar
Citat:

(tror det var nått sånt här)dem som tar anabola steroider och slutar har ju hämmat kroppens egna testo-nivå. men det går att starta igen. genom att käka massa östrogen så får kroppen en signal att det är för östrogennivåer som måste bearbetas. och därav producerar mer testosteron.

varför ska du äta det ens ? det är ingen seriös produkt. käka en ZMA, omega 3 o en stor portion med mat efter träningen. o sen ha överlag ett högt proteinintag på 90-120 mg protein / kg.
Citera
2013-12-03, 00:14
Medlem
OG-lovers avatar
Hade en kompis som surrade lite om att man kan bli längre om man tar detta tillskott? Antar att han har fel..?
Citera
2013-12-03, 00:19
Medlem
Då de personer som använt produkten faktiskt påstår en tydlig muskelökning inom en kort tidsperiod, så känns varan som något bättre än ett vitt pulver utan funktion.

Men av er att döma så verkar ni inte se någon risk i detta då alltså? Vilket var min fråga.
Citera
2013-12-04, 18:56
Medlem
FTFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auktor
(tror det var nått sånt här)dem som tar anabola steroider och slutar har ju hämmat kroppens egna testo-nivå. men det går att starta igen. genom att käka massa östrogen så får kroppen en signal att det är för östrogennivåer som måste bearbetas. och därav producerar mer testosteron.

varför ska du äta det ens ? det är ingen seriös produkt. käka en ZMA, omega 3 o en stor portion med mat efter träningen. o sen ha överlag ett högt proteinintag på 90-120 mg protein / kg.

Är du berusad?
Citera
2013-12-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTF
Är du berusad?
Eller vansinnigt korkad...

Ont: som Fenjal skrev så finns det knappast varken några effekter eller bieffekter av det, dock så slutar aldrig placebo att förvåna vad det kan göra!
Citera
2013-12-05, 00:10
Medlem
FTFs avatar
Jag måste dock få lägga in ett (positivt) ord i debatten: jag vill påstå att något högre spermaproduktion har nåtts med Eiselts Alpha-15. I övrigt inget förutom att man rapar så jävla äckligt på morgonen när man tar dem...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in