• 2
  • 3
2013-12-04, 14:47
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ELiMaDm
Rent ketamin ser precis ut som socker. Krossar du kristallerna ska det enkelt bli ett vitt pulver av det hela. Prova

Nej, det gör det inte, inte på det där sättet. Ketamin har inga runda kulor i sig, det ser snarare ut som flisor av kristaller, dvs. inte runda.
Citera
2013-12-04, 14:56
Medlem
RompeTodos avatar
Dålig stil att över huvud taget öppna någon annans post (även om jag själv skulle ha svårt att motså).
Klart du ska skicka det vidare till vederbörande, allt annat vore helgalet tycker jag.
Någon stackare hänger på brevlådan samtidigt som du har sakerna, skicka "skiten" vidare och gör dagens "goda" gärning.
Citera
2013-12-04, 17:55
Medlem
Mnemic0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RompeTodo
Dålig stil att över huvud taget öppna någon annans post (även om jag själv skulle ha svårt att motså).
Klart du ska skicka det vidare till vederbörande, allt annat vore helgalet tycker jag.
Någon stackare hänger på brevlådan samtidigt som du har sakerna, skicka "skiten" vidare och gör dagens "goda" gärning.

Håller helt med dig! Gör en god gärning och sänd det till stackaren som pröjsat. Släng det inte och går du till polisen med det får någon problem. Frågan är bara vem? värt att chansa?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in