2013-12-02, 20:19
Medlem
Köper ett test kit så får vi se vad det säger.
Någon som har erfarenhet från dessa: http://bunkpolice.org/basic-test-kit/ ?
Citera
2013-12-02, 21:40
Medlem
Rekommenderar att INTE lämna det till polisen (om du inte vill åka dit...för dom skulle skratta åt dig o sätta dit dig).
Citera
2013-12-02, 21:58
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jubjubjub
Rekommenderar att INTE lämna det till polisen (om du inte vill åka dit...för dom skulle skratta åt dig o sätta dit dig).
Nä det skulle dom inte, men det är fortfarande dumt. Ta reda på vad det är först
Citera
2013-12-03, 03:07
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Väldigt, väldigt svårt att avgöra vad det är för något, det ser i mina ögon ut som strösocker...
Risken är stor att det är en slumpmässig RC i fribasform, outblandad. Således kan det vara farligt, i fall det är en RC som endast doseras i milligram. Håll INTE i substansen utan handskar.

Om du skulle gå till Polisen med det, berätta sanningen, så finns det inte en chans att du skulle åka dit på det. De i tråden som påstår det är korkade. Så länge man inte visar ett överdrivet intresse till Polisen för att veta vad det är för substans, kommer inget att hända. Om ni inte lyckas identifiera det och inte kan sälja det vidare smidigt, är det bättre att ni lämnar in det till Polisen eller slänger det.

Det är varken kokain eller heroin, och jag tror inte att det är något som är värt några större pengar.
Citera
2013-12-03, 08:14
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeTh-LoEG
Väldigt, väldigt svårt att avgöra vad det är för något, det ser i mina ögon ut som strösocker...
Risken är stor att det är en slumpmässig RC i fribasform, outblandad. Således kan det vara farligt, i fall det är en RC som endast doseras i milligram. Håll INTE i substansen utan handskar.

Om du skulle gå till Polisen med det, berätta sanningen, så finns det inte en chans att du skulle åka dit på det. De i tråden som påstår det är korkade. Så länge man inte visar ett överdrivet intresse till Polisen för att veta vad det är för substans, kommer inget att hända. Om ni inte lyckas identifiera det och inte kan sälja det vidare smidigt, är det bättre att ni lämnar in det till Polisen eller slänger det.

Det är varken kokain eller heroin, och jag tror inte att det är något som är värt några större pengar.
Det borde vara någon form av känd drog, iom att det var packat i 4 olika påsar för att förmodligen dölja lukt - lukten bör kännas igen.
Citera
2013-12-03, 16:34
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Det borde vara någon form av känd drog, iom att det var packat i 4 olika påsar för att förmodligen dölja lukt - lukten bör kännas igen.

Jag skulle ju snarare vaakumförpacka för att dölja doften, och sedan vet jag inte vad det är för pulver/kristallbaserad drog som luktar så mycket så att en människa känner det genom 1-2 paketeringar. Men du kan mycket väl ha rätt, beroende på hur erfaren personen som skickade/sålde drogen(?) är. Kanske har han inte utrustning för vaakumpaketering.
Citera
2013-12-03, 16:56
Medlem
Trollishs avatar
släng det. du kommer aldrig lyckas få reda på vad det är plus man är helt dum i huvudet om man drar i sig okänt pulver som råkat komma fel i brevlådan.
Citera
2013-12-03, 17:01
Medlem
TS du har PM
Citera
2013-12-03, 17:03
Medlem
Rent ketamin ser precis ut som socker. Krossar du kristallerna ska det enkelt bli ett vitt pulver av det hela. Prova
Citera
2013-12-04, 00:53
Medlem
Är ganska säker på att jag läst ngn som lämnat in cannabis och åkte dit för innehav...(om inte så kommer dom ha koll på dig)
Citera
2013-12-04, 01:02
Medlem
Jusefs avatar
Om du går till polisen kommer din kompis garanterat åka dit för brytande av post- eller telehemlighet. Släng det eller skicka det till rätt adress.
Citera
2013-12-04, 02:29
Medlem
2rs2pures avatar
Ja det är en drog.

Skicka det till den som betalat för skiten, fattar du inte att det är dyrt? Stackarn har ju inte å göra med att posten är dumma i huvudet.

Krossa och dra i dig 50-80mg vettja .

Edit: Och som Jusef säger så är det ett brott mot svensk lag att öppna en annans post.
Senast redigerad av 2rs2pure 2013-12-04 kl. 03:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in