2015-12-07, 19:59
Bannlyst
Asså blir så jävla förbannad. Vill spela online på fifa 16 men måste tydligen uppdatera spelet och det står att jag kan hitta uppdateringen i "nedladdningar" men hittar ju fan inte skiten!!!!

edit: ordnade sig
Citera
2015-12-08, 22:57
Medlem
kristofferGs avatar
Hejsan! Jag tänkte slå på stort och köpa GTA San Andreas på PS4-store (heter det så? ). Nu till problemet: Har en inloggning, men jag har inga pengar i min "wallet". Jag är en total noob när det kommer till allt det här, så hur för jag över pengar till min "wallet"?. Tacksam för hjälp.
Citera
2015-12-08, 23:10
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Hejsan! Jag tänkte slå på stort och köpa GTA San Andreas på PS4-store (heter det så? ). Nu till problemet: Har en inloggning, men jag har inga pengar i min "wallet". Jag är en total noob när det kommer till allt det här, så hur för jag över pengar till min "wallet"?. Tacksam för hjälp.

Lägger till ditt visa kort eller vad du har för kort, sen addar du via den.
Citera
2015-12-10, 00:11
Medlem
kristofferGs avatar
Förresten. Dessa PS2-classics. Är det något som de kommer ha kvar, eller är det ett erbjudande som varar typ en vecka?
Citera
2015-12-10, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Är det värt att köpa en ps4 idag?

Tänkte handla en nu under veckan.

Kanske bäst att invänta ps5, några nyheter om den?

För jag vill inte köpa ps4 om nu ps5 kommer om någon månad.

tackar för svar

Kan vara värt att vänta till sommaren då Nintendo släpper sin nästa konsol.
Rykten går ju att den kan vara starkare än ps4.
Citera
2015-12-10, 09:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Förresten. Dessa PS2-classics. Är det något som de kommer ha kvar, eller är det ett erbjudande som varar typ en vecka?

Det kommer att finnas kvar.
Citera
2015-12-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det kommer att finnas kvar.

Du verkar vara en snubbe som vet en massa kan du svaret på min fråga?
Citera
2015-12-10, 22:26
Bannlyst
Tja. Lirar fifa 16 och med wi-fi är det absolut inga problem. Modemet ligger bara 1 decimeter från mitt ps4. Men eftersom jag har en ethernet-kabel så tänkte jag om det inte hade varit ÄNNU bättre med trådförbindelse. Spelade första fifa 16 matchen med kabel och BAM, i början av matchen bryts anslutningen och jag loggas ut ur EA-servrarna. Hur kommer det sig när alla säger att det är bättre med kabel än wifi?
Citera
2015-12-11, 08:35
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keller55
Du verkar vara en snubbe som vet en massa kan du svaret på min fråga?

Är din fråga?

Citat:
Ursprungligen postat av Keller55
Europeiska PS2 spel behöver väl inte i dagens läge gå i 50hz hastighet eller har jag fel?

I så fall så bör det vara lugnt. Anledningen till att det skilde sig tidigare hade att göra med att man körde olika frekvensstandarder för TV apparater i Europa och US. Något som inte är ett problem längre med dagens tv-apparater.
Citera
2015-12-12, 02:39
Medlem
snelhestens avatar
Är det osannolikt att se Final Fight: Double Impact i internetbutiken någon gång?
Citera
2015-12-12, 21:46
Medlem
sodis36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulsterboy.
Tja. Lirar fifa 16 och med wi-fi är det absolut inga problem. Modemet ligger bara 1 decimeter från mitt ps4. Men eftersom jag har en ethernet-kabel så tänkte jag om det inte hade varit ÄNNU bättre med trådförbindelse. Spelade första fifa 16 matchen med kabel och BAM, i början av matchen bryts anslutningen och jag loggas ut ur EA-servrarna. Hur kommer det sig när alla säger att det är bättre med kabel än wifi?

Det enkla svaret är att det går fortare med kabel, att du blir utslängd behöver inte ha att göra med kabeln, de kan handla om att de uppdaterar en server eller två.
Citera
2015-12-12, 22:52
Medlem
Går de att fixa på nåt vänster så man kan logga in på sin countermail?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in