Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-01, 02:29
  #1
Avstängd
Hej.. Jag gjorde ett fake hotmail konto för att göra en sak sen så glömde jag bort vad kontot heter. Alltså (jkhguyttgvu@hotmail.com) Vet ngn hur jag kan hitta den igen? Går det att söka på vad jag tror den kan heta och få fram konton som liknar det jag söker någonstans?
Citera
2013-12-01, 02:30
  #2
Medlem
Meritiuss avatar
Skapa ett nytt istället..
Citera
2013-12-01, 02:31
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Meritius
Skapa ett nytt istället..

Men den är viktig, gjorde en sak med den
Citera
2013-12-01, 02:38
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagRandom
Men den är viktig, gjorde en sak med den

Du får skylla dig själv.
Finns inget sätt du kan ta reda på vad det heter.
Citera
2013-12-01, 02:38
  #5
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagRandom
Men den är viktig, gjorde en sak med den
Använde du någon annan mail i relation till den, dvs. som reservmail?

Vet du vilka e-postadresser som tagit emot eventuella mail från din e-post, kanske gå via den vägen?
Citera
2013-12-01, 04:56
  #6
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagRandom
Hej.. Jag gjorde ett fake hotmail konto för att göra en sak sen så glömde jag bort vad kontot heter. Alltså (jkhguyttgvu@hotmail.com) Vet ngn hur jag kan hitta den igen? Går det att söka på vad jag tror den kan heta och få fram konton som liknar det jag söker någonstans?


Gå in på www.hotmail.com sedan vid användarnamn så börjar du med bokstaven "a" och raderar den och arbetar dig igenom alla bokstäver. Du ska få upp "förslag" om den känner igen första bokstaven, lösenordet får du däremot lista ut på något sätt.


Exempelvis, jag skriver in "s", sedan får jag upp ett förslag där det står "Slitet-Golv".


Du måste dock ha loggat in tidigare via den dator du testar detta med.
__________________
Senast redigerad av Slitet-Golv 2013-12-01 kl. 05:03.
Citera
2013-12-09, 10:33
  #7
Medlem
SeaOrbs avatar
Om du använder Firefox så kan du ladda ned: https://addons.mozilla.org/en-US/fir.../view-cookies/

Om du använder Google Chrome: https://chrome.google.com/webstore/d...omclgfbg?hl=en

Som någon tidigare sa så krävs detta dock att du är på samma dator och du måste använda samma webläsare som du gjorde när du loggade in.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback