• 1
  • 2
2013-11-30, 22:52
Medlem
Predatorzs avatar
Hej!

Just nu är jag i en ganska prekär situation. jag har suttit en del på chatroulette och posat i hopp om att få chatta och runka till trevliga damer. Ibland har det gått vägen. Fast den här gången har det gått riktigt illa.

Denna tjej hade ingen kamera på under chatten. Hon gillade min kropp och verkade intresserad av mig. Jag frågade följaktligen om hon hade kamera eller skype eftersom jag vill veta att det inte är några skojare eller bögar som jag pratar med. jag blev lite förbluffad då hon gav ut sin facebook. Det var ett alldeles utmärkt sätt att göra mig ogarderad inför det hon tänkte göra. En riktig söt pingla nåt år äldre än jag själv, tänkte jag. Jag blev alltför upprymd över att en sån sötnos verkade intresserad och gav således ut min facebook utan nån som helst omsvep, både för att jag naivt nog trodde att hon verkade ärlig som gav ut sin facebook till en främling som mig själv och för att kuken stod för en hel av tänkandet. Jag posade lite inför henne och efter ett tag bad hon mig ta av mig kallingarna. I min upphetsning gjorde jag det ovetande om vad hon stod i begrepp att göra. Det visade dig att hon tog kort på min halvdana bodybuilding show. När vi sedan chattade på facebook visade hon tre bilder i vilka jag spänner mig och i vilka kuken syns. Hon hotade med att visa bilderna om jag inte gick med på hennes krav. Detta innefattade att hon skulle få snacka med mina tjejvänner på facebook. Varför vet jag inte. Det visade sig dessutom att hon hade en annan kille i sin makt; en lika naiv grabb som nu befinner sig i hennes våld. Hon är hans bitch på alla sätt och vis. För bara en halvtimme sen så strippade han för henne i cam varpå hon skickade vidare några roliga bilder på han till nån av hans väninnor.

Värt att notera är att hon inte verkar direkt ondsint. Hon verkar inte som den som har hjärta nog att förstöra någons liv. De bilder hon skickade på killen var inte av någon sexuell karaktär: han låg ner på marken och bad till henne på webcam, utan tröja visserligen, men man såg inte könsorganet. På så sätt verkar det som att hon snarare tycker att det hela är kul och att hon njuter av maktställningen hon har över oss. Därför är jag inte så orolig, men visst är man något orolig. Man kan ju ana men aldrig veta hennes riktiga avsikter. Ändå har jag svårt att fatta att det händer.

Nu har ni en övergripande bild över läget. Om ni har vidare frågor så ställ dem. Jag vet för tillfället inte vad jag ska ta mig till. Vore tacksam för råd och kanske lite anekdoter om ni har några relevanta sådana.
Citera
2013-11-30, 23:05
Medlem
Hahaha, vafan!?
Ibland när jag är uttråkad så söker jag mig in på chatroulette helt enkelt för att softa med folk, dra en joint och snacka lite.
Varje gång är det alltid någon äcklig blottare som visar sitt kön och jag tänker varje gång "helvete, vilka losers, vilka idioter. Vem gör så här?"
Nu får jag chansen att snacka med en av dem!
Är du oskuld eller är du ful? Det känns som bara folk med dålig självkänsla sitter och pillar kön i cam på chatroulette om än mindre att bli charmad utav någon på internet som inte ens själv har någon cam på.

Hursomhelst; Bara dölj alla dina vänner och liknande för henne, blocka henne från facebook. Då blir hon rätt låst och kan inte göra så mycket. Antar att hon inte är svensk direkt så ni lär väl inte ha några gemensamma vänner.
Citera
2013-11-30, 23:09
Medlem
Berätta gärna mer om den här andra killen du nämner. Hur vet du att hon har en kille till under sitt våld?
Vad är det hon får honom att göra?
Citera
2013-11-30, 23:17
Medlem
Predatorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GietteBra
Hahaha, vafan!?
Ibland när jag är uttråkad så söker jag mig in på chatroulette helt enkelt för att softa med folk, dra en joint och snacka lite.
Varje gång är det alltid någon äcklig blottare som visar sitt kön och jag tänker varje gång "helvete, vilka losers, vilka idioter. Vem gör så här?"
Nu får jag chansen att snacka med en av dem!
Är du oskuld eller är du ful? Det känns som bara folk med dålig självkänsla sitter och pillar kön i cam på chatroulette om än mindre att bli charmad utav någon på internet som inte ens själv har någon cam på.

Hursomhelst; Bara dölj alla dina vänner och liknande för henne, blocka henne från facebook. Då blir hon rätt låst och kan inte göra så mycket. Antar att hon inte är svensk direkt så ni lär väl inte ha några gemensamma vänner.

Jag brukar få en del beröm för min kropp, så jag brukar visa den i cam. Jag tycker också det är irriterande med äckel som vevar framför kameran. Dock har det har hänt ett flertal gånger att jag runkat inför tjejer när de bett mig, men det är en annan femma.

Hon hotade med att visa bilderna om jag blockade henne. Det är säkert lösa hot, men vad exakt händer om jag blockar henne. Då kan hon inte se mina vänner va?
Citera
2013-11-30, 23:18
Medlem
Aoch. Hoppas folk lär sig nåt av detta nu.. Inte bra att visa kuken sådär i cam förstår du väl? Speciellt inte om hon inte visar något.
Citera
2013-11-30, 23:18
Medlem
Predatorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Det där lät ju väldigt seriöst!

Vilket land är hon ifrån?

Norge. Var inne på Chatroulette.no.
Citera
2013-11-30, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predatorz
Jag brukar få en del beröm för min kropp, så jag brukar visa den i cam. Jag tycker också det är irriterande med äckel som vevar framför kameran. Dock har det har hänt ett flertal gånger att jag runkat inför tjejer när de bett mig, men det är en annan femma.

Hon hotade med att visa bilderna om jag blockade henne. Det är säkert lösa hot, men vad exakt händer om jag blockar henne. Då kan hon inte se mina vänner va?
Nej, det kan hon inte.
Du behöver inte ens blocka henne, du kan ställa in i sekretessinställningarna på facebook så att ni fortfarande är vänner men att hon inte kan se vilka vänner du har.
Du kan även dölja alla bilder du är taggad i etc.
Citera
2013-11-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predatorz

Det är väl bättre att du blockar henne innan det är försent. Hon kommer ju att snappa upp alla dina vänner på nolltid och spara dom.
Gör din fb privat åtminstonne.
Citera
2013-11-30, 23:21
Ta reda på var hon bor och gör ett övertalande hembesök?
Citera
2013-11-30, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GietteBra
Nej, det kan hon inte.
Du behöver inte ens blocka henne, du kan ställa in i sekretessinställningarna på facebook så att ni fortfarande är vänner men att hon inte kan se vilka vänner du har.
Du kan även dölja alla bilder du är taggad i etc.

Sånt som händer när man visar kuken,
Citera
2013-11-30, 23:28
Medlem
didrikskaus avatar
Visade du fejjan med på bilderna?
Citera
2013-11-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unthreatened
Ta reda på var hon bor och gör ett övertalande hembesök?
Inte en dum idé alls...
Försök göra inbrott hos henne och sno hennes jävla dator.
Är hon norska behöver du inte ha dåligt samvete. Norrmän är blåsta och har ändå alltid för mycket pengar.
Hon kan gott köpa en ny dator.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in