• 1
  • 2
2013-11-28, 19:29
Medlem
Iamthebatmans avatar
Kombinera de två som du helst hade haft och berätta gärna varför!
Citera
2013-11-28, 19:31
Medlem
CommonKnowledges avatar
Odödlighet i kombination med superhjärna som inte glömmer någonting.
Varför? Skulle ta över världen på nolltid!
Citera
2013-11-28, 19:34
Medlem
Wunbs avatar
Flyga hade ju vart ju nice, och osynlig tror jag jag hade valt.
Citera
2013-11-28, 19:38
Medlem
Filltors avatar
Osynlig och flyga, skulle nog vara kul att spionera på folk
Citera
2013-11-28, 19:43
Medlem
absques avatar
Telekinesis och odödlighet! Hade pundat sönder när man vet att det inte finns några konsekvenser. Räknar med att hjärnan inte kan ta skada självklart! (typ som bruden i Heroes att cellerna förnyas hela tiden)
Citera
2013-11-28, 19:45
Medlem
Överjordisk karisma och självförtroende.
Citera
2013-11-28, 20:09
Medlem
Övernaturlig livslängd och kontrollera tid och rum. Tänkte säga odödlig men det skulle ju inte vara kul.
Med mina super krafter skulle jag förbättra världen.
Senast redigerad av klabaouterman 2013-11-28 kl. 20:16.
Citera
2013-11-28, 20:13
Medlem
Sereenas avatar
Just nu skulle jag nöja mig med att kuna läka sjukdomar eller tom kunna "ta" en sjukdom från nån annan till min egen kropp.
Citera
2013-11-28, 20:27
Medlem
Mr.Riddims avatar
Som han i Jumper. Tänk om man kunde semestra sådär.
Citera
2013-11-28, 21:46
Medlem
Rultas avatar
Hade räckt att kunna flyga för min del, om jag nu var tvungen att välja endast en. Annars hade ju inte snabbhet/styrka/odödlighet vart fel heller (stålmannen)! Men bara att kunna flyga runt hade vart så sjukt skönt, frihet att göra vad som helst! Drömmer nästan varje natt att jag kan flyga.
Citera
2013-11-29, 00:06
Medlem
Iamthebatmans avatar
Bra tankar!! Keep 'em coming!

För egen del hade jag valt teleportering och tankeläsning. Hade jag kunnat välja en tredje så hade jag gärna valt osynlighet också, men jag får väl hålla mig till mina egna regler!

Till skillnad från ett fåtal ädla FB'are så hade jag sannolikt manipulerat och stulit pengar med mina krafter och bara använt dem i egen vinning. Jag hade dessutom försökt att hålla det hemligt i den mån det är möjligt!
Citera
2013-11-29, 10:05
Medlem
Sereenas avatar
Hmm, såg att man kan kombinera två.
Ide:
Sann odödlighet (dvs även om nån skulle lyckas förstöra min kropp så skulle medvetandet finnas kvar och bara återforma kroppen med en tanke).
Hyperintelligens (dvs kunna lära mig vilken vetenskap jag vill genom att bara läsa det en gång och sedan kunna fortsätta och ta den lååångt bortom vår nuvarande kapacitet) tex studera nanoteknik och medicin, vips så kan man uppfinna nanobots som kan läka nästan alla skador och bota sjukdomar, studera vapenteknik så kan du bygga nya extrema vapen, datorteknik och datavetenskap mm så vips kan man bygga extrema superdatorer (och med nanoteknik och medicin så kan vi göra dom små nog att integrera i hjärnan tex) och "hacka" vilket system vi vill, skapa en "riktig" super AI osv osv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in