Tänkte att jag skulle berätta vad jag och en vän till mig var med om igår. Vi hade köpt lite röka jag och två vänner och vi hade rökt samma gräs i nästan en hel månad och allt va bra tills i förrgår när vi rökte, vi rökte en på en joint och jag tog ungefär 3 eller 4 bloss då jag inte gillar att bli heeelt veck. Iaf jag mår kanska bra ett tag tills jag började kolla Facebook och håller på att zooma in på en gammal klass kompis profil bild och jag märker att hennes hud och hennes läppar smälter ihop typ som om hon hade en effekt på bilden som gjorde att hon vart som målad :s jag tänker iaf inte mer på de och lägger ner telefonen och tittar upp mot mina vänner då jag märker att dom oxå känns "målade" men när jag märker att saker blir konstiga försöker jag tänka att jag får ett annorlunda rus för att jag rökt de här gräset under en tid nu men det skulle så klart visa sig vara något helt annat. Sen när jag tar upp min iPhone och ska låsa upp den ser jag att jag ramlat in i telefonen och att knappsatsen på den låsta skärmen börjar sprida sig och bli fler och fler och börjar växa upp på mina armar och dunsta bort typ som att mina armar var ett pussel av knappar som rasa samman så att jag inte Hr några armar kvar och allt detta hände på en sekund! (Sorry om det blir en lång historia) efter att jag hade "hittat" mina armar var allt jag tittade på i 2D jag börjar frysa och skaka och alla färger lös av ondska allt kändes jättelångt bort och mitt huvud var det enda som var verkligt allt utanför ögonen var klurigt,konstigt,slingrigt och ont. Jag berättar för mina vänner men dom värkar verkligen inte kunna förstå allt var för vrickat för att någon som inte varit med om man inte varit med om det själv, jag lyckas iaf somna efter ett par timmar och på morgonen känns det bättre. (Men nu kommer det ännu mer ) iaf jag bestämmer mig dagen efter för att ta några bliss igen för man kan ju knappast bli så igen jag menar de finns ju inget som heter haschpsykos trodde jag haha röker iaf några klena bloss och märker att allt blir precis som dagen innan jag snear men den här gången märker jag att min vän är liv rädd hon ler med munnen men inte med ögonen hon förklarar precis hur det ser ut och känns och jag förstår genast att hon har samma snetändning som jag, såhär dagen efter kan jag fortfarande känna ett obehag av att öppna telefonen eller skriva sms.