• 1
  • 2
2013-11-28, 07:11
Bannlyst
Tycker ni Ikea-maten är god och håller bra kvalitet?
Citera
2013-11-28, 07:13
Helt ok.
Man får inte ha så höga förväntningar.
Citera
2013-11-28, 07:13
Medlem
Napis avatar
Ja.
Lite högre än en skolbespisning.
Hyfsat billigt.

Edit: Eftersom du editerade om hela din jävla post så ser mitt inlägg obegripligt ut. Men det är mest ditt problem.
Citera
2013-11-28, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Napi
Ja.
Lite högre än en skolbespisning.
Hyfsat billigt.

Du menar att den påminner dig om käket man fick i skolan? Den nivån.
Citera
2013-11-28, 07:22
Medlem
Napis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Du menar att den påminner dig om käket man fick i skolan? Den nivån.
Lite högre nivå än så. Det finns ju en del räkmackor och sånt som inte återfinns i en skolbespisning.
Samma klass som en buffe på en finlandsbåt skulle jag vilja påstå.
Citera
2013-11-28, 07:26
Medlem
larvenfs avatar
Jämför man med för 10 år sen? Mycket, mycket sämre. Som minderårig älskade jag besöken på ikea, det var i klass med sibylla!
Idag så håller dom väl måttet, dom betalar hellre någon känd kock för att få använda hens namn på deras köttbulle recept tex.
Åt faktiskt jullunch där och kan säga att den är mycket sämre än förra årets, Janssonen var mer pommes än frestelse, sillen var seg, siraps fläsket var mestadels fettrand och smakade inte sirap alls, den enda som höll måttet var nog skinkan, kallrökta laxen och hovmästarsåsen.
Men överlag tycker jag det är helt ok.
Citera
2013-11-28, 07:45
Medlem
whaks avatar
Jag tycker det har blivit sämre.
Citera
2013-11-28, 08:02
Medlem
BoggarNs avatar
Kan nog inte svara på alla rätter som serveras där men måste säga att köttbullarna är riktiga goda och man får mycket mat för liten peng. Väldigt värt efter all panikångest övriga Ikea väcker
Citera
2013-11-28, 08:08
Medlem
kalkys avatar
Har inte ätit så värst många gånger på IKEA, men av dem gångerna jag har gjort det att döma så var det bättre än förväntat. Jag har bara ätit deras köttbullar och mos.
Citera
2013-11-28, 09:15
Medlem
Cliffords avatar
Generellt jävligt tråkig mat, men köttbullarna är helt ok och det är billigt. Mycket bra för barnfamiljer, 15 spänn för barnportion inkl dricka och glass är rätt svårslaget.
Citera
2013-11-28, 09:20
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Tror jag bara käkat köttbullarna och moset. Smakar inte så jävla mkt men helt okej med tanke på priset.
Citera
2013-11-28, 09:25
Medlem
Retsinas avatar
Helt smaklöst och intetsägande. Men, vad fasen ska man förvänta sig av färdigmat från Dafgårds som värms upp på stekbord eller i mikron?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in