2013-11-28, 02:54
Medlem
Varför är sökfunktionen överbelastad, har inte inträffat förutom vad jag vet?
Citera
2013-11-28, 03:04
Medlem
Zaloons avatar
Den är det nästan hela tiden, det gäller bara att uppdatera så går den att använda.
Citera
2013-11-28, 11:07
Medlem
Moltas666s avatar
Skojar du?

Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Sökfunktionen fungerar lite som den vill. Jag har fått två trådar borttagna (en senast idag) därför att sökfunktionen inte fungerar.
Citera
2013-12-29, 01:18
Medlem
har det blivit fler aktiva användare eller varför är sökfunktionen överbelastad hela tiden?
Citera
2013-12-29, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getz
har det blivit fler aktiva användare eller varför är sökfunktionen överbelastad hela tiden?
Bra fråga. Det känns även som den pajar oftare på natten än morgonen.
Citera
2013-12-29, 04:54
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Bra fråga. Det känns även som den pajar oftare på natten än morgonen.
Detta har jag märkt också. Tycker att det verkar konstigt för på natten är det inte alls så många medlemmar som är inloggade som på dagen. Mycket märkligt, finns det någon förklaring till varför det kan vara så?
Citera
2013-12-29, 15:24
Medlem
nnnipzs avatar
Ja, på nätterna funkar sökfunktionen dåligt. Under flera månader så har "mina senaste" mina senaste inlägg och mina nyaste citerade inlägg inte kommit upp under nätterna, men sedan på dagen så finns dem där igen... Lite störande.
Citera
2013-12-31, 01:43
Avslutad
Det är så fantastiskt fånigt, sökfunktionen verkar fungera som sämst på tider när det är låg trafik. "Tyvärr - sökmotorn är för tillfället överbelastad. Var god försök senare." står det, exempelvis klockan tre på natten till en måndag. Däremot verkar det fungera på fredagskvällar. Såhär har det varit ett bra tag nu.
Citera
2014-01-01, 12:23
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Det är så fantastiskt fånigt, sökfunktionen verkar fungera som sämst på tider när det är låg trafik. "Tyvärr - sökmotorn är för tillfället överbelastad. Var god försök senare." står det, exempelvis klockan tre på natten till en måndag. Däremot verkar det fungera på fredagskvällar. Såhär har det varit ett bra tag nu.

Kanhända det körs backup eller andra jobb på nätterna för att störa så lite som möjligt.
Citera
2014-01-07, 02:24
Medlem
Combots avatar
Sökmotorn har varit överbelastad hyfsat ofta för mig, en-två veckor. Trist.
Citera
2014-01-07, 04:19
Medlem
Hestapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Kanhända det körs backup eller andra jobb på nätterna för att störa så lite som möjligt.

Man kan ju fråga sig vilka som tar backup på Flashback för jämnan, kan det vara så att det är förberedelse för en ny layout som kommer lanseras snart. Vissa irriterande buggar kanske försvinner då.
Citera
2014-01-07, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hestapo
Man kan ju fråga sig vilka som tar backup på Flashback för jämnan, kan det vara så att det är förberedelse för en ny layout som kommer lanseras snart. Vissa irriterande buggar kanske försvinner då.

Njae, kan också vara så att FB gör backup ifall en server skulle haverera eller något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in