Ja, precis så! Men det är alltså låst om man inte är mod?
FD moderatorer får ha kvar sin profilbild (som den kallas) men kan dock inte ändra den längre.
Därav har du säkert sett den även på "vanliga medlemmar"
FD moderatorer får ha kvar sin profilbild (som den kallas) men kan dock inte ändra den längre.
Därav har du säkert sett den även på "vanliga medlemmar"
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
Föredetta mods har kvar den visningen också.
Ja, då är väl det enda att göra att vänta tills jag själv blir mod nån gång i framtiden...
Sökfunktionen har blivit helt horribel sista tiden!
Konstigt nog får den fler fel på nätterna då det är mindre folk på forumet än på dagarna.
Inte alls ovanligt att jag får felmeddelande om att den är överbelastad när jag försöker mig på en sökning eller vill kolla mina citerade inlägg. Det är en skam att den funkar så jävla dåligt!
Sökfunktionen fungerar lite som den vill. Jag har fått två trådar borttagna (en senast idag) därför att sökfunktionen inte fungerar.
Jag läste bland de arkiverade forumen och såg en del inlägg av författare utan användarnamn, med 0 inlägg, som stod registrerade januari 1970. Inte ens en röd prick i hörnet för aktivitet fanns, till skillnad från (old) kontona. Vad är det som ligger bakom detta?
Jag läste bland de arkiverade forumen och såg en del inlägg av författare utan användarnamn, med 0 inlägg, som stod registrerade januari 1970. Inte ens en röd prick i hörnet för aktivitet fanns, till skillnad från (old) kontona. Vad är det som ligger bakom detta?