2013-11-27, 23:16
Medlem
Halloj! är inne på mitt fjärde teoriprov, det måste fixas nu. Är i nästa vecka.. Varje gång under de andra gångerna har ja hållit mig ren från gräs minst 2 veckor innan för att inte riskera att vara seg eller så(överdrift men säkra sidan). Så nu undrar jag, har lite gräs något som helst att göra med hur man koncentrerar/pluggar upp sig till ett teoriprov? I boken står det ' giftet sitter även kvar 4-5 dagar efteråt och försämrar koncetrationen' , klart så vet jag att det inte finns nåt gift som i alkohol i gräs men boken är från typ 2005 då man trodde det var värre än heroin.
Citera
2013-11-27, 23:33
Sålänge det bara är en holk eller två är det nog inge problem. Kanske beror lite på hur mycket du har rökt förut också, men det är nog lungt
Citera
2013-11-28, 00:02
Medlem
Smuldegarns avatar
Det skiljer sig från person till person, men rent generellt så är det runt 4 dagar tills man känner sig helt återställd. Denna siffra är baserad på vad jag har upplevt och beror på hur mycket man har rökt innan, hur man sovit, ätit, tränat osv.

Men jag tycker det är rätt så dumt att röka några dagar innan. Komigen, det är lite weed, du kan hålla dig borta från det en kväll när det ändå är ett teoriprov, som du misslyckats med 4 (!) gånger. Ta dig i kragen, plugga och klara det jäkla provet. Det kommer vara så jäkla värt det! Att sedan fira med en joppe är inte helt fel

Edit: Glömde säga lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in