Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-27, 19:31
  #1
Medlem
Hjälp önskas. Vid hjulklick öppnas 2-3 nya flikar. Har testat att uppgradera till 8.1. Har laddat hem senaste drivrutinerna (steel series kinzu). Dock har inget hjälpt.

Jag får samma problem i båda modzilla och IE.

Hoppas att någon vet en lösning, har nu tröttnat (2 månader sen det startade).
Och jag har sökt på nätet utan resultat. Även kollar på FB utan resultat, både googlat på svenska och engelska.

Stort tack på förhand!
__________________
Senast redigerad av Silvernight 2013-11-27 kl. 19:37.
Citera
2013-11-27, 19:50
  #2
Avstängd
sugarpuffextrems avatar
Glappkontakt? Skruva isär å pilla lite. Om de inte funkar ge musen en smäll eller två å se om de släpper om du inte har garanti kvar.
Citera
2013-11-27, 19:57
  #3
Medlem
Haha, tack för tipset.. Nu öppnar den ironiskt nog 5 flikar per klick.

Om någon annan har en annan lösning så finns det en dag. Kommer imorgon ge den en sista knuff i hopp om bättre liv, en knuff som annars slår den i spillror.
Citera
2013-11-27, 20:02
  #4
Avstängd
GreenPeass avatar
Om du inte vill skruva isär den så kan du spreja in lite 5.56 i den och sen blåsa ur den med kompressor har du ingen kompressor så finns det luft på burk.

Jag själv hade däremot plockat isär den och försökt tvätta lite med tops lite 5.56 osv, lycka till.


Edit: Har du en kompressor så börja med att blåsa ordentligt i springorna! ( Finns små kompressorer på mackar som man får låna när man ska pumpa sina däck, dom står i ett bås utanför så du behöver inte fråga efter den.)
__________________
Senast redigerad av GreenPeas 2013-11-27 kl. 20:37.
Citera
2013-11-27, 20:57
  #5
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvernight
Hjälp önskas. Vid hjulklick öppnas 2-3 nya flikar. Har testat att uppgradera till 8.1. Har laddat hem senaste drivrutinerna (steel series kinzu). Dock har inget hjälpt.

Jag får samma problem i båda modzilla och IE.

Hoppas att någon vet en lösning, har nu tröttnat (2 månader sen det startade).
Och jag har sökt på nätet utan resultat. Även kollar på FB utan resultat, både googlat på svenska och engelska.

Stort tack på förhand!
Byt mus.
Citera
2013-11-27, 21:55
  #6
Medlem
Ditt scrollhjul har blivit "utnött" så köp ny eller om du är händig skruva upp o försök laga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback