2013-11-27, 12:22
Medlem
kukdjurs avatar
Tjao!

Jag börjar med att säga att det här är säkert helt fel kategori så mod får gärna flytta på tråden.

Jag letar efter ett troll som jag har i huvudet sen barndomen, kommer inte få någon sömn förrän jag hittar skiten. Hur som helst, trollet hade orange/rött hår, en fet halsduk och han/hon fanns ofta på juice förpackningar om jag inte minns fel.

Har för mig att den här filuren hette Truls, men hittar det ej på Google. Jag vet inte heller var den här filuren kommer ifrån. Var det kanske en serietidning? Därför placerade jag tråden i den kategorin. Hur som helst, snälla... HJÄLP MIG!
Citera
2013-11-27, 12:27
Medlem
SocialMisfits avatar
Det är inte Plupp du söker? Plupp har visserligen blått hår, men halsduk har han i alla fall.
Citera
Medlem
RuleBritannias avatar
Det kan inte vara 'Plupp' du tänker på?

Har visserligen blått hår och orange halsduk men är ett troll som i alla fall jag kommer ihåg från barndomen.
Citera
Medlem
TinyPoliss avatar
Låter som Plupp.
Citera
2013-11-27, 12:28
Medlem
kukdjurs avatar
Plupp var det, tack för snabbt svar!
Citera
2013-11-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukdjur
Tjao!

Jag börjar med att säga att det här är säkert helt fel kategori så mod får gärna flytta på tråden.

Jag letar efter ett troll som jag har i huvudet sen barndomen, kommer inte få någon sömn förrän jag hittar skiten. Hur som helst, trollet hade orange/rött hår, en fet halsduk och han/hon fanns ofta på juice förpackningar om jag inte minns fel.

Har för mig att den här filuren hette Truls, men hittar det ej på Google. Jag vet inte heller var den här filuren kommer ifrån. Var det kanske en serietidning? Därför placerade jag tråden i den kategorin. Hur som helst, snälla... HJÄLP MIG!

Det fanns några troll som hette Trulsa och Pysseliten också har jag för mej.
Men du verkar ju redan löst din fundering..
Citera
2013-12-01, 12:43
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Det var inte dom här då? http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...leFSaDINwnNLjA

http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_doll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem