2013-11-26, 18:41
Medlem
October96s avatar
Rökte spice i lite mer än en månad pga pissprov. nu när jag röker cannabis igen så får jag en väldigt svag effekt jämfört med hur bäng jag brukade bli. Någon som har liknande problem? några tips?
Citera
2013-11-26, 18:42
Medlem
Det kommer tillbaka, rök inge mer spice.
Citera
2013-11-26, 18:45
Medlem
Ralfffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det kommer tillbaka, rök inge mer spice.
haha fan dillar du om??

köp bättre röka, klart de slår sämre när du är van vid ruset av spice och hur mycket mer det slår än vanligt standard.
Citera
2013-11-26, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av October96
Rökte spice i lite mer än en månad pga pissprov. nu när jag röker cannabis igen så får jag en väldigt svag effekt jämfört med hur bäng jag brukade bli. Någon som har liknande problem? några tips?

C'mon, spice är för pundare. Rök inte någon skit på några veckor ifall du klarar det , då kommer det sköna tillbaka
Citera
2013-11-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfff
haha fan dillar du om??

köp bättre röka, klart de slår sämre när du är van vid ruset av spice och hur mycket mer det slår än vanligt standard.

Lässvårigheter? Bängan kommer komma tillbaka, du är van vid spiceruset, en vecka eller så utan spice och du är back on track. Spelar ingen jävla roll om det är vanlig standard eller bra grejer, det kommer inte slå lika hårt som det brukade.
Citera
2013-11-26, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfff
haha fan dillar du om??

När jag slutade med Spice fick jag inte så mycket till rus heller när man rökte cannabis. Tog ett tag sen blev det som vanligt
Citera
2013-11-27, 16:34
Medlem
mangenuss avatar
Går man över från top shelf grejer till standard röka så blir det så för mig.
En toleranspaus på 1-2 veckor. inge cb eller spice då alltså. Skitskönt att ha varit nykter länge och sen bara slänga sig i soffan och köra en fet. jobbigt med toleranspauser, men helt klart värt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in