2013-11-26, 12:52
Medlem
Tjenna står mellan ett dilemma om vilken jag ska beställa?
Vad har vardera mobil för positivt som den andre kanske inte har? Är inte insatt i iphone eller sony mobiler då jag har kört med samsung hela mitt liv.

Om ni själv äger en Z1 eller en iphone 5s kan skriva nån rad vad ni tycker är positivt och negativt med den

Ska beställas idag så!
Citera
2013-11-26, 13:06
Medlem
Glazehs avatar
Jag var i samma dilemma för en månad sen och jag valde 5S främst pga deb mindre skärmen jag vill inte ha någon tablet till telefon.

Beror på vad du har för preferenser
Citera
2013-11-26, 13:32
Medlem
hade en samsung galaxy s2 och va helt nöjd men kändes lite klumpig att ha.. och har klämt och känt på z1 lite och den känns kanske lite stor... är väl mest ute efter en mobil som är snabb och inte laggar osv...
Citera
2013-11-26, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShinePhoenix
hade en samsung galaxy s2 och va helt nöjd men kändes lite klumpig att ha.. och har klämt och känt på z1 lite och den känns kanske lite stor... är väl mest ute efter en mobil som är snabb och inte laggar osv...

Tror iphonen är bäst för dig isåfall
Citera
2013-11-26, 13:59
Medlem
Glazehs avatar
Citat:

Jag gick från S2 till 5S, då är 5S det du behöver
Citera
2013-11-26, 14:35
Medlem
ni som har en 5s vad tycker ni om den?
Citera
2013-11-26, 14:38
Medlem
Kastrullhunds avatar
Citat:
ni som har en 5s vad tycker ni om den?

Nu har jag inte specifikt en 5S, utan en 4S. Men det viktiga är väl egentligen operativsystemet, vilket jag själv tycker är riktigt härligt, har kommit igång ordentligt nu sedan det släpptes och det fungerar enligt mig riktigt bra.

Har flera polare som gick ifrån 4/4S till Iphone 5, och det de la mest märke på var att den var väldigt mycket lättare än vad föregående är, kan vara värt att tänka på för vissa iallafall antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in