2016-05-08, 13:46
Medlem
Åsikter om deras testo e?
Citera
2016-05-08, 15:08
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Åsikter om deras testo e?

Läs tråden! Bästa märket du kan få tag i!
Citera
2016-05-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Läs tråden! Bästa märket du kan få tag i!

Står dock väldigt lite i tråden och många omdömen är väldigt gamla.
Finns inte så mycket info på HB heller i produkttråden, så frågan är motiverad.
Citera
2016-05-09, 00:08
Medlem
Gått över till PR's testo prop efter 3 veckor på tiger pharma. Märkte en enorm skillnad efter bara 2-3 dagar med bättre tryck och mycket mer vaskulär. 60mg ed. Noll pip även i muskler som inte är vana vid olja som triceps t.ex!
Citera
2016-05-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostblocket
Gått över till PR's testo prop efter 3 veckor på tiger pharma. Märkte en enorm skillnad efter bara 2-3 dagar med bättre tryck och mycket mer vaskulär. 60mg ed. Noll pip även i muskler som inte är vana vid olja som triceps t.ex!

Tack för info!
Då blir det nog en sväng med PR denna gång.
Var dina så att man kan verifiera mot hemsidan?
Citera
2016-05-14, 10:27
Medlem
Första sticket klart på PR testo. Ingen PIP och lättflytande olja.
Återkommer med recension längre fram.
Citera
2016-05-15, 05:33
Medlem
eemmiiills avatar
Tog ganska lång tid för mig att känna av det, men jag är MYCKET ådrigare och hårdare nu på TREN A. Väldigt nöjd. Styrkan kommer sakta med säkert också, testo propp är dessutom väldigt lättflytande, pip-fritt och gör precis det den ska
Citera
2016-05-15, 20:34
Medlem
Hur är decan/snabb decan & deca-mixen?
Citera
2016-05-21, 20:31
Medlem
femtonbultens avatar
Har kört PR:s testo e i tre veckor nu, stackar med dbol. Jodå ökade sju kilo i vikt de första två veckorna har bara den senaste veckan sett att armar har svällt och biceps blivit fylligare och fint rundad även blivit mer vaskulär de här veckorna och mitt pump är härligt och smärtsamt ibland. Ett tydligt ådernät över axlarna och feta vener som sträcker sig ner mot händerna. Jag har också märkt en ökad sexlust med kraftigt accelererad njutning, något av det skönaste jag varit med om :-))
Det allmänna välbefinnandet är också på en höjd nivå, känner mig mer säker och lugn i mig själv, saker och ting tycks gå min väg. Har kört testo e 250mg e5d, körde 500 de första sticken. Nu har jag dock bara två ml kvar så ska köpa nytt nästa vecka. Men nu ska jag kliva på testo 500, en blandning av långa och korta estrar om jag förstått allt korrekt, Innehåller:
Testosterone Caproate 100mg
Testosterone Cypionate 100mg
Testosterone Decanoate 100mg
Testosterone Enanthate 100mg
Testosterone Undecylenate 100mg

Tänkte köra 1ml e6d, men är inte säker på detta och har inte hittat nån info om denna sort, är det nån som kan råda mig i detta?
Senast redigerad av femtonbulten 2016-05-21 kl. 20:37.
Citera
2016-05-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtonbulten
Har kört PR:s testo e i tre veckor nu, stackar med dbol. Jodå ökade sju kilo i vikt de första två veckorna har bara den senaste veckan sett att armar har svällt och biceps blivit fylligare och fint rundad även blivit mer vaskulär de här veckorna och mitt pump är härligt och smärtsamt ibland. Ett tydligt ådernät över axlarna och feta vener som sträcker sig ner mot händerna. Jag har också märkt en ökad sexlust med kraftigt accelererad njutning, något av det skönaste jag varit med om :-))
Det allmänna välbefinnandet är också på en höjd nivå, känner mig mer säker och lugn i mig själv, saker och ting tycks gå min väg. Har kört testo e 250mg e5d, körde 500 de första sticken. Nu har jag dock bara två ml kvar så ska köpa nytt nästa vecka. Men nu ska jag kliva på testo 500, en blandning av långa och korta estrar om jag förstått allt korrekt, Innehåller:

Tänkte köra 1ml e6d, men är inte säker på detta och har inte hittat nån info om denna sort, är det nån som kan råda mig i detta?

Vad jag kan se är där inte några direkt korta estrar (acetate eller prop). Den kortaste är Caproate och den är bara marginellt kortare än Enanthate (Kolsvansen är bara 1 kolatom kortare än enanthate).

Så antar att att sticka e5d eller e6d borde fungera utmärkt.
Citera
2016-05-21, 23:04
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtonbulten

Intressant mix faktiskt! Jag tror inte alls på att det ska vara 500mg/ml på de flesta labb som har högdoserat, men om det är ett labb där jag tror doseringen stämmer även fast det är 500mg/ml är det PR. Säg gärna till om den smärtade något för att vara högdoserad, blev själv sugen på att prova samma.
Men det är bara massa långa estrar så du kan sätta det en gång i veckan eller e10d eller vad som passar.
Citera
2016-05-23, 10:46
Medlem
3 stick in i min testo e kur (dubbelstick de två första sticken) så känns det som bra grejer.
Betydligt högre kåthet, fetare hy och en smula bättre tryck. 2kg plus på vågen trots rätt strikt mat.

Så det verkar göra sitt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in