Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-02-07, 00:44
  #97
Medlem
Jaggermeisters avatar
Satte inject #2 1 dag tidigare pga excitement, och för att tjejen ville prova sätta den på mig, vilket gick som smort. Riktigt duktigt jobb gjorde hon faktiskt.

Men ang märket.
PHD Remedies Testosterone Cypionate 250mg/ml
Låg viskositet som underlättare inject enormt mycket faktiskt.
Fortfarande ingen PIP ÖHT efter inject #2 whatsoever. Inte tillnymmelse av PIP faktiskt.

Änsålänge så är jag nöjd med märket.
Citera
2021-03-04, 08:18
  #98
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Satte inject #2 1 dag tidigare pga excitement, och för att tjejen ville prova sätta den på mig, vilket gick som smort. Riktigt duktigt jobb gjorde hon faktiskt.

Men ang märket.
PHD Remedies Testosterone Cypionate 250mg/ml
Låg viskositet som underlättare inject enormt mycket faktiskt.
Fortfarande ingen PIP ÖHT efter inject #2 whatsoever. Inte tillnymmelse av PIP faktiskt.

Änsålänge så är jag nöjd med märket.
Är du fortfarande nöjd?
Citera
2021-03-04, 10:22
  #99
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Är du fortfarande nöjd?
Japp. Beställde nyss in mer PHD grejer
Citera
2021-03-20, 18:03
  #100
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har inga labbrapporter, men snart måste jag slänga alla mina kläder. Börjar bli extremt tight nu 😂 Så PHD Remedies är tummen upp för mig.
Citera
2023-02-11, 07:48
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har inga labbrapporter, men snart måste jag slänga alla mina kläder. Börjar bli extremt tight nu 😂 Så PHD Remedies är tummen upp för mig.

Nu var det 2 år sen du skrev men att förtydliga PHD remedies som du snackar om är ett annat märke.
Citera
2023-07-01, 13:31
  #102
Medlem
SMKs avatar
Jag kör 3ml test och 3ml primo av denna, sätter 6ml i skinkan utan minsta problem. Känner knappt vart jag satt dagen efter.
Oljorna gör det dom ska, mycket nöjd med både butiken och oljorna!.
Citera
2023-07-03, 09:33
  #103
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Nu var det 2 år sen du skrev men att förtydliga PHD remedies som du snackar om är ett annat märke.
Tror inte Jaggermeister har en susning om vad han snackar om
Phoenix Remedies är vad tråden handlar om.

PHD Remedies har jag ingen erfarenhet utav men antagligen märken som vill glida räkmacka på andra etablerade AAS-MÄRKEN.

Tjackisen är antagligen sponsrad eller nåt,,,avråder starkt att ta till sig något han skriver över huvud taget! Jaggermeister that is!
Over N OUT
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback