2013-11-25, 19:28
Medlem
sedans avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2013-11-25, 23:08
Medlem
IceDogs avatar
Körde deras decca, tog bort all smärta och smörjde min axel riktigt bra, så det var riktigt bra grejer, även kört deras testo e och den gjorde också det den ska.

kan tillägga att jag aldrig läst något negativt om detta labb heller, återkommer med dos på oljorna om jag kommer ihåg

Mvh
Citera
2013-11-25, 23:57
Medlem
LillaLabans avatar
Har kört EQn i två omgångar. Var nöjd båda gångerna.
Citera
2013-11-26, 08:33
Medlem
Kört nandrolone decan. Jäklar vad fin den är/var.
Lite tomt då den inte verkar finnas att tillgå längre.
Citera
2013-11-27, 00:59
Bannlyst
Burnabolen var riktigt fin och är super nöjd, synd att man knappt hittar detta märke längre.

Med Vänliga Hälsningar
SickCunt
Citera
2013-11-27, 19:20
Medlem
Ett bra UG märke som håller god kvalite! Men som de skrivs finns knappt längre

Ligger på EQn och gör vad den ska
Citera
2013-11-28, 13:13
Medlem
Har sagt det förut, och säger det igen. Phoenix deca är bland det absolut bästa decan jag kört. Bra klipp i trennet oxå. Har dock hört andra varit missnöjda med PRs Tren, men jag slog då PB:n med den.
Citera
2013-11-28, 14:08
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naleikin79
Har sagt det förut, och säger det igen. Phoenix deca är bland det absolut bästa decan jag kört. Bra klipp i trennet oxå. Har dock hört andra varit missnöjda med PRs Tren, men jag slog då PB:n med den.

Jag håller med. Älskar deras deca, bästa preppet jag kört. Jag har aldrig ökat så bra som på Pr deca.
Citera
2013-11-28, 14:10
Medlem
Rullas avatar
Har kört deras Burnabol och TrenA med väldigt(!!!!) bra resultat.
Citera
2015-02-19, 12:00
Medlem
Någon som kört PR det senaste?har sett att märket har börjat dyka upp igen tänkte om det är samma höga kvalité?tänkte främst på testot.
Citera
2015-03-01, 12:45
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Någon som kört PR det senaste?har sett att märket har börjat dyka upp igen tänkte om det är samma höga kvalité?

+1

Är sugen på att prova burnabolen (cut mixen) nu till deffen, verkar lovande.
Citera
2015-03-02, 17:18
Medlem
matte1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
+1

Är sugen på att prova burnabolen (cut mixen) nu till deffen, verkar lovande.
Började med burnabolen för 12 dagar sedan och har sedan dess satt 12mL (2mL EOD) och oljan är lika fin och len som den var för två år sedan. Biverkingarna från trenet har redan börjat dyka upp och andas redan tungt, svettas mer och sömnen är lite off.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in