2016-04-22, 15:42
Medlem
eemmiiills avatar
Har kört deras Testo prop i ungefär en vecka + nu. Aldrig haft minsta lilla pip, blir leaner men vikten står stilla, acnen har ökat rejält och styrkan är kvar helt om inte lite bättre (dietar)
Citera
2016-04-27, 12:11
Medlem
femtonbultens avatar
Körde nyss deras testo e, tyckte inte den var så oljig dock, det är min första gång så vet inte hur den ska se ut. Tog 500mg detta stick. Sticket var helt smärtfritt. Jag återkommer om effekt.
Citera
2016-04-27, 12:57
Medlem
femtonbultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelollon
Satte deras testo e igår, första sticket. Har inte märkt av något liknande. Ingen pip eller några problem alls.

Hur var konsistens på oljan? Vad betyder pip? Vad brukar normalt ske när man sätter ett stick. Mitt första stick gick klockrent
Citera
2016-04-27, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtonbulten
Hur var konsistens på oljan? Vad betyder pip? Vad brukar normalt ske när man sätter ett stick. Mitt första stick gick klockrent

Post injection pain. Fick heller aldrig pip mitt första stick. Fått en gång vad jg kan minnas under alla kurer.
Citera
2016-04-27, 21:28
Medlem
femtonbultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Post injection pain. Fick heller aldrig pip mitt första stick. Fått en gång vad jg kan minnas under alla kurer.

Nu fick jag pip, inte särskilt störande men en värk är där runt injektions området. Har gått på 20mg dbol i en vecka och nu utökat med testo. Va ska jag säga, tycker jag upplever ett ökat välmående :-) tycker inte jag märkt så mycket skillnad i gymmet. Men jag har blivit sporrad nu att maxa övningarna, kötta på.
Citera
2016-04-28, 07:20
Medlem
Citat:
Nu fick jag pip, inte särskilt störande men en värk är där runt injektions området. Har gått på 20mg dbol i en vecka och nu utökat med testo. Va ska jag säga, tycker jag upplever ett ökat välmående :-) tycker inte jag märkt så mycket skillnad i gymmet. Men jag har blivit sporrad nu att maxa övningarna, kötta på.

Lite pip får man leva med. Värre när man inte kan ta sig ur sängen pga smärtan :-)

Lycka till med kuren!
Citera
2016-04-28, 10:46
Medlem
femtonbultens avatar
Jävla bra tryck på gymmet. Brukar ligga på 4-5 set, nu tappade jag räkningen på ryggen och biceps. Efter 75 minuter fick jag hejda mig haha 😁
Citera
2016-04-28, 17:33
Medlem
kool-g-raps avatar
Phoenix är de bästa oljorna jag kört tror jag! Inget att tvivla på, har aldrig varit större eller starkare som på deras deca som är som värsta dunderhonung.
Citera
2016-04-29, 17:21
Medlem
femtonbultens avatar
Mm deca är fördelaktigt att kombinera med testo e va? Har för mig jag läst nåt om det. Jag tänkte köra dbol i fyra veckor och fortsätta med teston i tolv veckor. Kanske köra deca efter dbol.
Citera
2016-04-29, 21:01
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Mm deca är fördelaktigt att kombinera med testo e va? Har för mig jag läst nåt om det. Jag tänkte köra dbol i fyra veckor och fortsätta med teston i tolv veckor. Kanske köra deca efter dbol.
Allt är fördelaktigt att stacka med testo...
Du kanske ska läsa på lite innan du börjar använda varenda prepp som nämns, och vad sägs om en ordentlig dbol kur istället för att mesa med 20mg?

Någon som har erfarenhet av deras tren?
Citera
2016-04-30, 16:12
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Allt är fördelaktigt att stacka med testo...
Du kanske ska läsa på lite innan du börjar använda varenda prepp som nämns, och vad sägs om en ordentlig dbol kur istället för att mesa med 20mg?

Någon som har erfarenhet av deras tren?

Fick tips av en polare att deras tren a var grym. Han var mycket nöjd, jag har precis börjat dock så har ingen egen uppfattning än, inne på dag 3 bara. Vet inte när det märks av bieffekter eftersom det är min första resa på tren. Men kan återkomma om min uppfattning
Citera
2016-04-30, 16:21
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eemmiiill
Fick tips av en polare att deras tren a var grym. Han var mycket nöjd, jag har precis börjat dock så har ingen egen uppfattning än, inne på dag 3 bara. Vet inte när det märks av bieffekter eftersom det är min första resa på tren. Men kan återkomma om min uppfattning

Deras tren a ska vara top notch och knappt gå att få tag på något bättre om de håller samma kvalitet som de brukar. Det var dock ett tag sen jag använde Phoenix, men jag sålde det ett tag och alla var överdrivet nöjda med alla produkter. Synd bara de inte gör tren E eller Hex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in